tisdag 21 juni 2022

#375

Till den här veckan är det Ciza som har ritat skissen som vi i teamet får äran att tolka.
En spännande skiss som vi hoppas inspirerar er där ute.

Vi passar också på att önska er alla en trevlig och skön midsommar!


Cizas skiss

Teamets tolkningar

Anette

🐣 🐥 💛 En tillbakablick till påsken-22. Tänk vad tiden går fort och nu är det snart dags för midsommar 😎
Denna läckra skiss från Ciza bjöd till att använda många kort till en layout som jag faktiskt behövde.
Var onsdag är vår bästa dag då vi på eftermiddag passar Elise, men just denna dag hade vi en heldag
💖 💖 💖 Förmiddagen bjöd på en kund dag på Toppen och eftermiddagen blev det påskutställning på Vellinge blomman 🌷 🌸 🌹 🌺 En ljuvlig dag!
 
Jag har använt Simple Stories fina serie; "Simple Vintage indigo garden" och en hel del av dekorationerna kommer även därifrån. Min titel är från American Crafts.
- Det ska nu bli spännande att se era tolkningar 🌻

Annelie

Oj, vad Ciza fick igång min hjärna.:) Jag har bytt foto, klurat och funderat igen.:) Till sist blev det foto från familjefotografering med sonens familj. Pappren jag använt är från Maja Designs "Bohemian Harmony". Tabsen har jag gjort med hjälp av We R Memory Keepers "Envelope punch board".
Jag längtar att se vad Ni gör med Cizas coola skiss. 

Carina

Den här gången har jag gjort en layout, det var ett tag sedan. Jag använde inga mönsterpapper utan smoshade med 3 olika mister på vit cs. Skrev ut foton på min Canon Selphy. Är så nöjd med den och gillar att man kan skriva ut upp till 8 småfoton på ett papper.
Hoppas ni gillar Cizas skiss och vill och vill göra en egen tolkning och skicka in den till oss.

Annzo
Tänk att det redan är Midsommar på fredag och snart är det semester. Förra året besökte vi Gotland hela två gånger. Vilken fantastisk ö. Sverige är underbart. Mina foton tog jag när vi var på Fårö och mina papper kommer ifrån en gammal serie från Kaisercraft. 


Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 27/6 kl 23:55.

Ni får jättegärna tagga oss både på Facebook och Instagram. Tagga med @veckansskiss och #veckansskiss

Observera att du själv måste ladda upp dem på InLinkz eller maila bilden till oss (veckansnyaskiss(a)gmail.com) om du vill vara med och tävla om månadens pris.
Alla (i tid) inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.
Alla (i tid) inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.
Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header. 

Inga kommentarer: