tisdag 28 juni 2022

#376

Det känns lite vemodigt men det är dags för min sista skiss hos Veckans Skiss. Efter många många år har det blivit dags för mig att lämna min plats till någon annan. Kanske har du ritat några skisser som skulle passa för andra att tolka eller är du bara nyfiken på att prova. Hör av dig till Veckans Skiss det vore så skoj om just du tog chansen. Jag lovar det är jättegulliga tjejer som kommer ta hand om dig. 

Annzos skiss


Annzos tolkning
Så här blev min egen tolkning av min sista skiss. Jag har använt lite blandade papper ifrån min spill låda. Stjärnorna har jag skurit ut med min Big Shot. Jag skulle bli så glad om Ni ville tolka min skiss. 
 
Teamets tolkningar

Anette

Här kommer min tolkning av Annzos läckra skiss, fast med några fler kort på 😂 😂
Men, jag hoppas att man kan se att min layout är inspirerad av skissen 😃  Det är det som gör att det är så roligt att tolka. Det ger många möjligheter!
Mina papper kommer från Simple Stories; "Celebrate!". Många av dekorationerna kommer även därifrån.

På layouten firas Elise på hennes förskola när hon blev två år... Dock lite sent, hon fyller i februari men firades i juni. Hon har missat alla månadskalasen eftersom hon har varit sjuk. - Äntligen blev det av 💛 💛

Annelie
Pappa och jag, blev titeln denna vecka. 
Detta är en vad jag kallar fri tolkning, men visst kan man se att jag utgått från Annzos fina skiss iaf. Jag har använt mig av delar av en fil från Paige Evans som jag klätt med papper från Maja Designs " Bohemian Harmony". Alfabetet är från Tim Holtz, jag tycker det är lite roliga bokstäver. 

Carina

Här kommer ytterliggare en fri tolkning av Annzos skiss. Jag har färgat in pappret med tre olika distreesser, min tolkning av bakrunden på skissen. Sen blev det ett gulligt lejon, lite grästuvor och en text. Ett enkelt kort som var det jag orkade med i helgen med den värmen som var. Jag kommer faktiskt inte ihåg när vi hade en så varm midsommar senast. 
Hoppas attt ni orkar vara med på våra sista skisser. Det är den här och en till kvar som det ser ut, tyvärr.


Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 4/7 kl 23:55.

Ni får jättegärna tagga oss både på Facebook och Instagram. Tagga med @veckansskiss och #veckansskiss

Observera att du själv måste ladda upp dem på InLinkz eller maila bilden till oss (veckansnyaskiss(a)gmail.com) om du vill vara med och tävla om månadens pris.
Alla (i tid) inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.
Alla (i tid) inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.
Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header. 
 

Inga kommentarer: