tisdag 5 juli 2022

#377

Idag är det den allra sista skissen som kommer att visas här på denna blogg.
Vi tackar Åsa för den fina skissen som vi fått äran att tolka.
Passa på och gör en tolkning så har du chansen att vinna ett presentkort från Pyssloteket.

Vem vet, har vi tur så kanske Veckans skiss kommer tillbaka någon gång i framtiden.

Vi vill tacka er för alla fina tolkningar genom åren och önskar er alla en skön och fin pysselsommar!

Kramar i massor från hela gänget!
Ciza, Carina, Anette, Annelie och Annzo

Åsas skiss


Teamets tolkningar

Annelie
Så skoj det är att gå på cirkus. Barnbarnet och jag var lika hänförda. Han ville att jag skulle ta foto på allt, så han kunde visa mamma och pappa, därför tyckte jag att det passade så bra med en kamera på lo:. Kameran är en fil som jag klätt med cardstock. Kladdet är akrylfärg från Dina Wakley.
Jag önskar Er alla en fantastisk sommar! 

Anette

Vi har precis nyligen kommit hem från ett fantastiskt Parga, Grekland 🌞 🌞
Det är tredje gången som denna resa har blivit bokad efter Coronatiden. Det har varit en lång väntan!
Lilla Elise förvånade oss också med att hon inte var pigg på att hoppa i poolen eller i havet
😆 Så moster Madeleine köpte en liten plastpool till henne och då var hon nöjd 👧

Jag har använt papper från Echo Park; "Our little Princess" och en del av dekorationerna kommer även därifrån samt lite annat "hopplock". Titeln är från American Craft.
- Nu ska det bli superroligt att se hur ni tolkar Åsas häftiga skiss samtidigt önskar jag er alla en fin sommar och ta hand om er
💛 🌞 💛

Carina

Det blev ett kort och som vanligt, nästan, har jag tolkat skissen rakt av. 
Svart kortstomme. Vit CS och på den har jag gjort rundlar med 3 olika distress ink färger. Alla stämplar är från ett gammalt sett som jag tror är från My Minds Eye.
När jag gjorde detta kort visste jag inte att det skulle vara min allra sista tolkning och det känns allt lite vemodigt. Men allt har sin tid och denna hobby kommer ju alltid finnas kvar, i alla fall som det känns nu :)

Annzo
Den här veckan kändes det självklart att göra ett Tack-kort för jag vill tacka mina fina "kollegor" inspiratörer för tiden vi har haft här på Veckans Skiss det har varit så roligt att få göra det här tillsammans med Er. Jag vill även säga stort TACK till alla Er som tolkat våra skisser genom åren utan Er hade det ju inte varit så kul att rita skisser. Jag hoppas att bloggen återuppstår någon dag det vore jätteroligt om någon ville driva den vidare. Än en gång stort TACK Kram Annzo 


Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 11/7  kl 23:55.

Ni får jättegärna tagga oss både på Facebook och Instagram. Tagga med @veckansskiss och #veckansskiss

Observera att du själv måste ladda upp dem på InLinkz eller maila bilden till oss (veckansnyaskiss(a)gmail.com) om du vill vara med och tävla om månadens pris.
Alla (i tid) inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.
Alla (i tid) inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.
Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header. 
 

Inga kommentarer: