söndag 7 november 2021

månadens val - oktober

- Vilken otrolig helg vi har haft i Skåne...En prognos som visade regn och så blev det en härlig dag med sol som speglade höstens färger så otroligt fint. Ett läckert slut på vårt höstlov 🍁🍂🍁

Tänk, vad fort tiden går och det är inte många veckor kvar förrän julen stundar. 
Jag var i Malmö idag och oj så mycket juldekorationer som redan var framme 🎄 

Så var det nu dags för att utse oktobers val som är skisserna mellan #341-#344. Det är fyra härliga skisser som skulle tolkas och hela 24 tolkningar har kommit in i form av superfina kort och layouter.

- Det är en glädje för alla oss som gör skisser att se alla era fina tolkningar!


Oktobers vinst sponsras av Engströms Artstudio AB:

Det är en butik som finns i Avesta men de har en fin webshop som du hittar HÄR.
Vinsten är bl. a. läckra julstämplar som är perfekta nu när julen närmar sig.

Visst är de superfina 👇

Den glada vinnaren för oktober är....



TADAAA....


...Och hon har tolkat i härliga ljuvliga färger till veckans skiss nr. #344!
- Otroligt fin layout  ❤ ❤ ❤...Med många läckra detaljer!


GRATTIS...




..... till Maria!
Mejla in din adress till veckansnyaskiss@gmail.com så får du din vinst!

Jag önskar er alla en fantastisk dag och gör som jag...Ta er tid till att skapa...Det är avkopplande för mig och ger mig positiv energi.

❤ ❤ Hoppas att det ger er det också ❤ ❤ 

1 kommentar:

maria sa...

Va glad jag blir, tack!!!