tisdag 9 november 2021

#346

❤ ❤ Hoppsan Studsan Hejsan! ❤ ❤
Hoppas att ni alla mår toppen och att ni nu är redo för att tolka min skiss. En skiss som man kan använda fyra kort till. Ibland vill jag ha fler kort än ett eller två beroende på tillfället som jag ska scrappa.
Kanske ni har kort från 🍁🍂höstlovet 🍂🍁som vi nu precis har lämnat bakom oss.

Jag tycker att hösten ger mig fler tillfällen att sätta mig ner och skapa eller fixa till i mitt rum som jag har. När mina tjejer flyttade hemifrån blev det plötsligt ett rum över till mig 😍 😍 och ibland är det skönt att bara kunna stänga dörren utan att "städa" efter sig.

- Nu får ni gärna tolka skissen som jag gjort....Så spännande! Ser fram emot att se era tolkningar 💖
Anette 😀

Min skiss

Min tolkning
Detta är när Elise fyllde 1 år och tänk om ca. 3 månader fyller hon 2 år 🎂 Det är "galet" 😆
Jag tror inte att hon förstod den händelsen så det blir säkert häftigare denna gång!

Jag har använt papper från Simple Stories serie; "Vintage Cottage Fields". Den blå remsan nertill är från Echo Parks serie; "Little Dreamer". Mina dekorationer har jag "plockat" från en låda där jag samlar det som är "över"  😂 😂 😂

Teamets tolkningar

Annelie
Här slungas vi tillbaka till sommaren. Våra barnbarn är födda runt juli båda två, därför har vi sommarkalas för dem varje år. Årets tema var lego. Här har jag stämplat bakgrundspappret med legobitar genom att doppa dem i Dina Wakleys akrylfärg. Runt journalingen har jag stansat ut små cirklar och satt på distanskuddar för att det ska påminna om en legobit. 

Annzo
Skisser där man ska använda många foton är kul tycker jag. Det enda lilla kruxet brukar vara att hitta många foton från samma tillfälle som hör ihop. Den här gången valde jag foton från yngsta sonens student. En sån dag tar man ju nästan lite för mycket foton. Att göra en LO för varje sida skulle bli lite väl mycket. Pappren kommer ifrån lite olika tillverkare men  dom är gul och blå för det har jag tänkt att alla Lo från den dagen ska vara. Blir lite mer enhetligt då. Ska bli kul att se hur Ni tolkar skissen.



Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 15/11 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Du kan också dela dina bilder på Instagram, tagga oss gärna med @veckansskiss och #veckansskiss så att vi ser dina bilder. Observera att du själv måste ladda upp dem på InLinkz eller maila bilden till oss om du vill vara med och tävla om priset. 

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header. 

 

Inga kommentarer: