tisdag 1 december 2020

#308

Tänk att det redan är december. I söndags tände vi första ljuset så mysigt. Ska bli riktigt skönt när det här året tar slut jag hoppas verkligen att nästa år blir bättre. Passa på att dokumentera Ert december det är riktigt mysigt att titta tillbaka på senare. Hoppas Ni gillar min skiss. 



Min tolkning

Nu när det är december skulle jag egentligen ha använt några härliga julbilder men det kom jag på försent så det fick bli en somrig lo istället. Härligt att drömma sig tillbaka till sommaren också. 
 
Teamets tolkningar

Annelie

Vilken rolig skiss, när jag väl kom på vad jag skulle göra. Jag avskyr min handstil, så nu blir det datorskrivet. Pappren är från Amy Tangerine "Late afternoon". Hjärtat är från en dies, där jag snurrat lite sytråd runt och satt på distanskuddar. Fotot visar en liten Wilhelm som somnade vid matbordet, dock hävdade han att han bara skyddade ögonen genom att blunda.:)

Carina
Jag forsätter med julkort. Det kommer behövas några i år. Jag har stämplat en tomte som jag färglagt med akvarellpennor, vatten och pensel. Målade på samma sätt rutmönstret bakom. Tomten och godjulstämpeln är från gummiapan.

Ciza

Jag ville använda detta älskade, men väldigt gamla mönsterpapper med julkulor på. Så jag gjorde mig en enkel ram av brunt cardstock som jag sen målade vita kanter och prickar på.
Eftersom att jag inte ville att mönsterpappret skulle försvinna för mycket använde jag två textdies, Merry från MFT Stamps och Christmas från Gummiapan. 3 resp 2 lager papper inkl glitterpapper på orden. Kortet ser inte alls lika brötigt ut i verkligheten och få till bra ljust nu kan man ju bara önska. :)


Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 7/12 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Du kan också dela dina bilder på Instagram, tagga oss gärna med @veckansskiss och #veckansskiss så att vi ser dina bilder. Observera att du själv måste ladda upp dem på InLinkz eller maila bilden till oss om du vill vara med och tävla om priset. 

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header.


1 kommentar:

רוחמה בן יוסף sa...

Den som läser detta vittnesbörd idag borde fira med mig och min familj eftersom det hela började som ett skämt för vissa människor och andra sa att det var omöjligt att jag har äktenskap i sex år nu med ingen barn som läkaren sa att jag har ett lågt antal spermier så min fru ber om skilsmässa, hon var sjuk och trött på att ha varit med mig jag försökte allt mitt bästa men ingenting fungerade jag trodde att jag inte skulle träffa henne igen förrän jag träffade en gammal vän av mig som berättade om en trollkarl som heter Dr. Igbinovia, hon gav mig hans e-postadress och mobilnummer. Jag kontaktade honom och han försäkrade mig att min fru skulle återvända till mig inom tre dagar om jag bara var redo att betala de skatter som jag samarbetar med honom i bara en dag och han förberedde ett älskande och medicin för mig och den sista Han sa till mig att min fru kommer tillbaka. väldigt lustigt på morgonen kom min fru gråtande och bad om förlåtelse och sa att det var djävulernas arbete, så jag är fortfarande förvånad över detta mirakel, jag kunde inte föreställa mig det, men så snart jag var färdig med att skriva, två månader senare fru blev gravid det var som ett mirakel så håll inte din skam han gjorde det för mig och jag tror att han också kan göra det åt dig. Om du behöver hans hjälp kan du kontakta hans e-post: doctorigbinovia93@gmail.com WhatsApp eller Viber eller ringa honom nu: +2349071864129 Dr.Igbinovia behandlar också: Infertilitet, HIV / AIDS, HERPES 1/2, CANCER, Hepatit B, Om du vill bli gravid