tisdag 8 december 2020

#309

Det är lite spännande när man sätter sig och ska tolka sin egen skisss. Man har något i huvudet när man ritar och sen blir det något helt annat när man tolkar. Hoppas ni blir inspirerade av teamets tolkningar här nedan.

Min skiss


Min tolkning
Jag smoshade med distress på vit CS och sen la jag över en stencil och tog upp lite färg med en våtservett. En grå tag och en mönstrad vimpel. Foton på några fulsnygga svampar jag hittade på min promenad i oktober.

Teamets tolkningar

Annelie

Vårt minsta barnbarn som passar på att plaska i krukan när farmor vattnat blommorna. Papper och dekorationer är från Amy Tangerines "Late afternoon", mönstret på det beige är en stencil från Pronty.
Så spännande att se vad ni hittar på, skissen ger många möjligheter, tycker jag.

Annzo

Det här var en enkel och roligt skiss tycker jag. Jag fortsätter med mina somriga bilder fast det är december. Just det här fotot är taget på Gran Canaria för några år sedan. 


Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 14/12 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Du kan också dela dina bilder på Instagram, tagga oss gärna med @veckansskiss och #veckansskiss så att vi ser dina bilder. Observera att du själv måste ladda upp dem på InLinkz eller maila bilden till oss om du vill vara med och tävla om priset. 

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header.



Inga kommentarer: