tisdag 17 november 2020

#306

Hej hopp i novembermörkret! Hoppas Ni har det bra, trots covid-19. Kanske blir det fler möjligheter till pyssel nu när vi inte kan leva som vanligt, det gäller att plocka fram det positiva. Jag hoppas att jag kan glädja Er lite med min skiss. Hoppas på många tolkningar.:) Annelie

Min skiss
 
Min tolkning
Ibland är det svårt att tolka sin egen skiss.:)En höstbild på vår minsta skatt innan jag gav honom några löv att känna på, han blev så ledsen. Här blev det en del kladd och klet ihop med papper från Carta Bellas "Hello fall".
 
Teamets tolkningar

Annzo

Den här veckan blev det en lite friare tolkning ifrån mig, kul med skisser där det finns plats för lite friare tolkning. Fotot är taget i våras när vi hade en jättemysig scraphelg jag och mina bästa scrapvänner. Pappren kommer ifrån American Crafts Vicky Boutin serie Storyteller.

Carina
Jag har aldrig gjort en friare tolkning tror jag. Men jag gillade min bakgrund som jag gjort med bruschopulver. På den gjorde jag rosmönstret med en stencil av okänt märke och vanliga versa fine stämpeldynor. Vågade mig till och med på att stämpla grattis direkt på kortet också:) Lämnade öppet för mer text som får komma dit när jag vet vem mottagaren är.



Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 23/11 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Du kan också dela dina bilder på Instagram, tagga oss gärna med @veckansskiss och #veckansskiss så att vi ser dina bilder. Observera att du själv måste ladda upp dem på InLinkz eller maila bilden till oss om du vill vara med och tävla om priset. 

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header.

Inga kommentarer: