tisdag 25 februari 2020

#275

Min sista skiss på min första termin hos detta härliga skissgäng och med Er underbara tolkare. Det är lycka och en ära att få se er tolka MIN skiss, jag är så tacksam för alla Er som är med oss. Hur jag tänkt med denna skiss, det vet jag faktiskt inte själv.:) Jag hoppas att Ni kära tolkare ska finna ett nöje med den. Kram på Er!

Min skiss



Min tolkning

Detta är vår kära svärdotter med en liten kille i magen. Jag har fått ett foto på magen varje vecka, men har valt att dokumentera varannan, det är så skoj att se hur den växer. Detta är de tre första. Bilderna har jag satt i plastfickor från Becky Higgins. Skissen var som gjort för detta, man skulle kunna tro att jag planerat det.:) De små dekorationerna är från Carta Bellas "Rock-a-bye baby". Enkelt och snabbt, men ett fantastiskt minne att ha för dem.  
  
Teamets tolkningar


Annzo

Den här skissen var kul tycker jag. Enkel med mycket plats för egen tolkning. Jag valde att göra en sida till mitt PL album gör tyvärr väldigt sällan det. Valde att göra sidan i A4 format, tycker det är kul att använda andra format ibland. Mina foton tog jag förra året i januari när det var lite snö, har varit dåligt med det i år. 


Carina
En tolkning helt rakt av förutom att jag hade lite papper under mina foton och skrev texten i två rutor istället för att ha text vid varje bild. Stänk av mist i två olika blå på vitt CS som bakgrund.

Ciza

Jag ville göra ett CAS-kort till denna fina skiss som Annelie gjort. CAS betyder Clean And Simple.
Mönsterpapper från Prima Marketings paperpad St. Tropez. Och igår hittade jag min zippåse med mina embellishments som varit borta typ ett år. Så dessa är från den påsen. :)
Nu hoppas jag kunna ge bort det här kortet till någon snart. :)

Jenny

Jag har tittat många gånger på den här skissen, utan att det har hänt mer. Det var svårt att bestämma sig för LO eller kort, hade inte mycket till inspiration. Efter att ha letat inspiration på Pinterest blev det till slut att jag dammade av den gamla tekniken att göra distressrutor. Några stämplar på rutorna, och vips blev det ett bra-att-ha-kort till en vän bara för att, eller till grannen som vattnar blommorna. 


Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 2/3 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Du kan också dela dina bilder på Instagram, tagga oss gärna med @veckansskiss och #veckansskiss så att vi ser dina bilder. Observera att du själv måste ladda upp dem på InLinkz eller maila bilden till oss om du vill vara med och tävla om priset. 

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header.

Inga kommentarer: