tisdag 1 maj 2012

Veckans Skiss # 18

Idag är det tisdag fast det är söndag och vi kan bjuda på en förträfflig skiss från Katja/Mezzanotte. Så här berättar hon om sig själv:




Namn/Nick:Katja/MezzaNotte

1. Vem är du? Mamma till tre ungdomar, har katt, sambo och två gojjor. Älskar att resa och njuta av livet.
  
2. Vad betyder scrappandet för dig? Det är egentid, en stund av meditation.
3. Är du kreativ på något annat sätt? I mitt jobb som textil/ bild/SO lärare så får jag ständigt nya utmaningar. Tycker om inredning, fotografering och handarbete. Vad är inte bättre än att komma hem med ett loppisfynd som man får renovera elle "piffa" upp.

4. Har du någon favoritprodukt/sak/teknik som du ofta använder? Gillar Ingvild Bolmes distress verktyg och skärmaskinen vill jag inte vara utan. Annars till favoriterna är det blommor och halvpärlor som jag gärna vill ha på de flesta av mina alster.

5. Var hämtar du din inspiration? Jag bläddrar mycket i inredningstidningar, läser bloggar och kikar på Pinterest efter inspiration. Men även under shoppingrundor och promenader så kan nya ideér dyka upp.

6. När scrappar du som bäst? Jag älskar utmaningar och gärna flera utmaningar på raken eller CC:s. Jag kan komma in i "skapar flows", då det går som bäst först efter några alster.

Katjas Skiss


Katja 

Charlotte

Lotta

Marja

Nu saknas bara din tolkning! Du länkar med länkverktyget eller mailar till oss på veckansnyaskiss@gmail.com
 senast måndag 7/5 kl 23:59

Den som blir vald till

får den här superfina RAKen av Katja:

Inte kan ni motstå den??? Ni har ju hela dagen ledig idag, eller hur.....





1 kommentar:

Tess Ekwall sa...

Ljuvliga alster från DT-gänget.
Skissen är underbar! Var roligt att arbeta med den!
Önskar er alla på VS en trevlig helg.
Kram från Tess.