torsdag 26 april 2012

Veckans läckra val

Vi är begåvade med trogna läsare som skickar in alster, vecka efter vecka, STORT tack för det. Den som kammar hem titeln som Veckans Val får förstås den här läckra bannern:



Och följande alster vill vi se mera ljus på:


"Härliga färger och fina foton"



"Väl-arbetad och ger en härlig känsla."

 "Super flot og velarbejdet layout med mange lækre detaljer. Bare nydeligt!" 



"jättesnygg mix, snygg lösning på skissen o massor av detaljer"





"Den är ren o rak på något vis, älskar remsorna, söta bubblor o ja... 
Sicken grym handstil du har, jag blir så avundsjuk!!"

"Så här önskar jag att mina LO kunde bli ibland. Allt är på perfekt, allt sitter på exakt rätt ställe. inget stör. Kolla in handstilen! Supersnyggt!"



"Denna får mig att tänka på scrapbooking "på riktigt", gamla färger, bokmärke o lite tidningar...Lite klipp o klistra på köksbordet o lite kaffespill. Jag ler o njuter av att se den, tack!!"

"Snygg helhet med detaljer som matchar fotona perfekt!"


men den layout vi vill ha mesta och största 

strålkastarljuset på är:

Brittis

Brittis har ingen blogg men trycket på att skaffa en är hårt;-)....

"Jag tycker fortfarande det är lika snyggt med siluett-klippta foton. 
Hon har fått till en sån där snygg tjock LO med massa snygga detaljer. Hon borde skaffa ngt typ av bilddagbok/blogg så att vi kan titta bland alla hennes fina alster när vi behöver inspireras."

"Superfräck! Kolla in gitarrerna som står lutade i hörnet! 
Hela layouten rockar!!" 

"Så fräck med utklippta foton och mixen med dekos och lager på lager:-) Härlig 70-tals känsla!"

STORT grattis Brittis och maila oss på veckansnyaskiss@gmail.com så får du en fin RAK i brevlådan:-)

Ni andra slänger ihop en tolkning av den här skissen:
och kanske är det er layout som får oss att bli alldeles stolliga?
Tolka senast måndag 30/4. GO FOR IT!!!

_________________













Inga kommentarer: