tisdag 14 juni 2022

#374

Idag bjuder jag på min sista skiss för denna termin. Tänk, så fort det går... 💛 💛 💛 Min semester är även snart här och det är alltid en enormt härlig känsla när man har allt framför sig, eller hur? Planeringen osv.
Förhoppningsvis kommer det att bli lata dagar, god mat & dryck, bad, resor, utflykter och en hel del skapande.... 

🌞 🌞 Nu önskar jag er en fantastisk sommar och jag ser fram emot era tolkningar av min skiss 🌞 🌞Anette

Anettes skiss


Anettes tolkning

Förra året hyrde vi en stuga på Öland och vi hade en fantastisk vecka där. Vi gjorde några små utflykter till Solliden och Erikstorps borg. Ni har ju redan sett badbilderna från Öland på min skiss #362.

Jag har använt Maja Designs serie; "Bohemian Harmony" - Så fina papper! Titeln Öland är American Thickers och Köpingsvik är från Quickutz "Uptown girl". En del av dekorationerna kommer från Simple Stories; "Cottage fields".

Teamets tolkningar

Annelie

Här är jag med äldsta barnbarnet på en fantastisk trollerishow. Han fick hjälpa Jumping Joe med några trick, så spännande. Jag har använt mig av en stencil från Prima i samma storlek som ett cardstock som jag färgat in med gult. Papper och dekorationer är från Echo Parks "A magical place". Spännande att se vad Ni hittar på med Anettes roliga skiss.

Annzo

När vi firade påsk med familjen förra året var det snö till skillnad mot i år då det var helt fantastiskt väder. Till den här Lo´n har jag letat fram lite gamla papper bland mina spillbitar. Jag är verkligen dålig på att använda gamla papper vill helst ha nya hela tiden. Någon som känner igen sig? Kanske kan vara en liten utmaning? Leta fram några gamla papper jag lovar att du kommer att hitta några som passar. Lycka till!

Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 20/6 kl 23:55.

Ni får jättegärna tagga oss både på Facebook och Instagram. Tagga med @veckansskiss och #veckansskiss

Observera att du själv måste ladda upp dem på InLinkz eller maila bilden till oss (veckansnyaskiss(a)gmail.com) om du vill vara med och tävla om månadens pris.
Alla (i tid) inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header. 

 



Inga kommentarer: