tisdag 12 oktober 2021

#342

Välkommen till Cizas skissvecka. 
Det är höst, det är oktober. 
 Restriktioner har släppts och vi ska försöka återgå till hur det var tidigare. Att få kramas igen. Kunna umgås i större grupper. Kunna gå på evenemang. Jag tror vi har många saker att se fram emot.
På flera håll i vårt vackra land har vi en färgprakt i naturen med alla fantastiska färger. Så här får ni en svartvit skiss. ;)


Min skiss

Min tolkning


Jag trodde jag hade en klar bild av vad jag skulle göra med skissen, men ack nej. Hittade detta fantastiska dörrpapper från A.B Studio och kände att jag ville kunna öppna de vackra dörrarna. Ränderna/strecken fick bli tunn washitejp i två nyanser. De köps i trepack och har samma färggrupp men olika nyanser.
Färgade in kanterna på dörröppningen. Hittade kortet med gungstolen i ett annat paperpad från Carta Bella. Några dekorationer från förra höstens höstdekorationer från Prima Marketing. Allt är satt på ett vitt cardstock.

Nu ser jag fram emot att se hur ni tolkar skissen. 
Ha en jättefin vecka. 🍁


Teamets tolkningar

Annelie
Vattenpölar är så skoj.:) Jag valde att sätta ett foto i mitten också, kunde inte välja bort något av dem. Paraply, regndroppar och stöveln är en fil från Paige Evans jag har tryckt ut och "klätt" med papper från spillhögen. Spännande att se vad Ni hittar på med skissen.

Anette
- Tänk, var tog tiden vägen! Nu är du, Elise, så stor att du ska börja på förskola! 👀
Jag, å min sida är glad 😀 att jag får följa dig varje dag från min förskola eftersom jag är rektor där.

Jag har använt papper från Echo Park "Baby Girl"...Dock inte så mycket färgat papper - korten tar en del plats på layouten - kände att jag ville ha fler kort på denna skiss.
Många av dekorationerna kommer även från denna serie. Titeln är bokstäver som kommer från American Craft.

- Nu vill gärna jag och definitivt hela teamet se vad du/ni skapar efter denna häftiga skiss ❤ ❤ ❤

Annzo
Den här veckan utmanar Ciza oss med en riktigt klurig skiss. Jag valde att göra ett kort utav den. Pappren som jag har använt kommer ifrån Mintay Papers och serien heter Harmony.

Carina
En annorlunda och för mig lite svår skiss. Det blev ändå en tolkning ganska rakt av. Vit kortstomme, washitejp, en tomte från Gummiapan, lite stänk och bling på mitten samt stickersbokstäver på vit botten. Ja eg. ett kort i CAS stil som man lätt kan göra många av.


Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 18/10 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Du kan också dela dina bilder på Instagram, tagga oss gärna med @veckansskiss och #veckansskiss så att vi ser dina bilder. Observera att du själv måste ladda upp dem på InLinkz eller maila bilden till oss om du vill vara med och tävla om priset. 

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header. 

 

1 kommentar:

REMY.CREDIT sa...

Hej Behöver du ett snabbt lånemeddelande till oss {remy.credit111@gmail.com} med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, privatlån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolidering Lån e.t.c. Vi har ett lån för dig Personliga lån (säkra och osäkra) företagslån (säkra och osäkra) konsolideringslån och många fler. Kontakta USA för mer information om lånerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem. kontakta oss via e -post: remy.credit111@gmail.com