tisdag 16 februari 2021

#315

Den här veckan är det dags för Er att tolka min skiss. Jag tänkte utmana Er att använda trianglar men självklart kan Ni använda något annat om Ni hellre vill det.

Min skiss

Min tolkning
Eftersom det är semmeldagen just idag ville jag ha ett foto med semlor på. Hittade en härlig bild på min systerdotter när hon bjuder oss på semlor som hon har hjälpt till att baka. Pappren kommer ifrån Kaisercraft. 

Teamets tolkningar

Annelie
Våra favoritkillar och några av mina favoritpapper. Pappren är från Vicky Boutins "storyteller".  Några av trianglarna och titeln sitter på distanskuddar för att få lite liv i lo:n. Så spännande att se vad Ni hittar på med Annzos härliga skiss. 

Ciza
Jag tolkade trianglarna väldigt fritt och det blev morötter. :D Till det blev det en kanin och text, allt från ett och samma set. Det är färglagt med Copics. 

Anette
Så roligt att arbeta med en skiss med trianglar!
Dette kort är när Elise precis börjar släppa taget och kan hålla balansen samt så har hon även tagit ett par steg! Det är otroligt roligt att dokumentera hennes utveckling 💕
Mina papper kommer från Reprint; "Daddys girl collection".
- Njut av härliga semlor idag - Jag tycker att allt som kan fira ska man fira 😋 ...framförallt i dessa tider.

Carina
En tolkning ganska rakt av blev det för mig. Jag har med hjälp av min Silhouette Cameo skurit ut trianglar i vitt CS och sen lagt mönstrade papper bakom. Fotot på vit fotomatta har jag sen monterat på 3D tejp. På så sätt har jag fått olika höjder på de olika "elementen" på min layout. Dekorerade med lite färdiga texter, sytråd och lite doodling i två hörn. En rolig skiss att tolka.


Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 22/2 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Du kan också dela dina bilder på Instagram, tagga oss gärna med @veckansskiss och #veckansskiss så att vi ser dina bilder. Observera att du själv måste ladda upp dem på InLinkz eller maila bilden till oss om du vill vara med och tävla om priset. 

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header.

Inga kommentarer: