tisdag 7 augusti 2018

Presentation av nya Anna!

Hej allihopa, jag heter Anna och är en av de nya inspiratörerna här på bloggen. Jag är 20 år gammal, bor i Helsingfors tillsammans med min pojkvän och jobbar som logoped (eller taletrapeut, som vi kallas här i Finland).



Jag har pysslat med papper nästan så länge jag kan minnas, men i mina tidiga tonår började jag göra kort. Numera är Project Life det jag gör mest regelbundet, men då andan faller in så blir det också mycket Bullet Journaling, scrapbooking och diverse minialbum. Min stil är ganska enkel och jag gillar svartvitt och neutrala bakgrunder med färgklickar här och där. Favoritsakerna i min pysselhörna är Versafine Onyx Black-stämpeldynan, Ali Edwards Project Life-kort och små wordstickers.

Det mesta jag skapar delar jag också på Instagram, så ni får väldigt gärna söka upp mig där på taggen @project_anna. Samtidigt kan ni passa på att följa bloggens Instagram, @veckansskiss, så att du ser skisserna direkt i din Instagramfeed!

Jag ser fram emot att tolka alla de fina skisserna och se alla era läsares kreativa tolkningar!

Inga kommentarer: