tisdag 12 september 2017

Vinnaren för augusti

Hej !

Det har blivit hög tid att utse vinnaren för augusti!

Vi hade 10 härliga bidrag via InLinkz och 6 stycken mysiga alster via mail och Instagram.
Totalt 16 underbart inspirerande alster, TACK!!

Jag använde True Random Number Generator till min hjälp att utse vinnaren.
Tack och lov, då det annars hade blivit mig övermäktigt att välja bara en vinnare av alla fina alster.


Vinnaren är nummer sex, det vill säga Annzo med den här alldeles ljuvliga layouten, Grattis!



Och priset är denna RAK ihopplockad utav mig, Anna Uhras.
Hoppas det kommer väl till användning :)


Annzo, skicka din adress till mig, Anna Uhras, via PM på Facebook eller DM via Instagram så skickar jag priset till dig så fort som möjligt :)

Tusen tusen tack till alla som är med oss här på Veckans Skiss och skapar, ni är helt otroliga och vi beundrar er kreativitet!!

Stort grattis igen Annzo från oss i Veckans Skiss teamet genom mig, Anna <3

Kram Anna


Inga kommentarer: