måndag 5 november 2012

Månadens Sponsor - November

Den här månaden har vi en lite annorlunda sponsor, nämligen Pärlverkstan

Scrapbooking är ju närbesläktat med en massa annat pyssel och det går ju utmärkt att överskrida gränserna och använda material från alla håll och kanter. Pärlverkstan är en väldigt rosa butik med massor av kul saker, även scrapbookingmaterial. Så här berättar Frida om sitt företag:

"Jag som driver Pärlverkstan heter Frida Teglund. Jag öppnade denna webbutik 2006 och säljer pärlor, papper och tillbehör för den som vill skapa egna smycken och kort. Jag är grafisk formgivare i botten och väldigt papperskär. Från början sålde jag bara pärlor men hösten 2011 fick butiken en scrapbookingavdelning. Min tanke är att kunna erbjuda material för att göra fina grattiskort när man vill ge bort sina egentillverkade smycken i present. "Scrapbookinghörnan" jobbar jag på att den ska bli större, så kika gärna in då och då :)"

Du som är lycklig och vinner Månadens Val blir ägare till den här sagolikt fina vinsten:


Ett kit med EC Shape Studio verktyg som man kan göra egna brads 
och knappdekorationer.

Detta ingår:        - EC Shape Studio Tool rund 14 
- Bubble caps
                                                        - Brad metal settings
                                                        - 2 st ark med formgivna ord av mig som passar till
                                                          stansen.



Visst är det fräckt?? Jag önskar jag kunde vinna...
MEN DU HAR CHANSEN SÅ SE TILL ATT BOMBARDERA OSS MED BIDRAG!!!
Du får dessutom snyggaste skrytknappen ever ;-)



Inga kommentarer: