tisdag 10 januari 2012

Månadens Sponsor

Vi är väldigt stolta över att presentera Little Yellow House Kits som Månadens Sponsor för januari!

Little Yellow House Kits ägs av Marie (Mison) Johansson och så här berättar hon om sin kitklubb:

"Att skapa från kit är spännande och en stor utmaning. Jag har själv under flera år köpt kit från USA och varje gång lådan levererats hem känns det som julafton. Även om jag i stort vet vad som kommer att finnas med, så känns det som julafton att öppna lådan. Har många gånger funderat på vad jag själv skulle vilja skicka med för spännande saker. Under sommaren 2009 började mina tankar om att starta ett litet företag som säljer kit ta form. Varför köpa från USA om man kan få likvärdiga kit i Sverige? Kiten kommer att innehålla både papper, dekorationer och annat smått och gott. Namnet Little Yellow House kommer sig av att jag bor i ett litet gult hus om ni undrar."

Nedan ser den smaskiga vinst som Månadens Val vinner:

Månadens Val får också stoltsera med vår fina skrytbanner i sin blogg:

Vem vill inte ha en sån???

Marie ritar även Veckans Skiss # 2 kolla i inlägget efter!
Happy Scrapping/Marja

1 kommentar:

Charlotta sa...

Jag vet ju en som vill ha i alla fall :-)