tisdag 10 januari 2012

Veckans Skiss # 2

Äntligen! Nu är dags för första skissen i nya bloggen och den är gjord av Mison aka Marie Johansson som också är ägare till Månadens Sponsor: Little Yellow House Kits.


Så här berättar Marie om sig själv:

OM mig:

Blogg/Hemsida: http://gulavillanivallen.blogspot.com

1. Vem är du? Jag heter Marie Johansson, men är mest känd som Mison i scrapkretsar. Har scrappat sedan 2004 då mitt äldsta barn föddes.

2. Vad betyder scrappandet för dig? Ett andrum. Ett sätt att få utlopp för min kreativitet. Ett sätt att sätta mig själv och mina behov i fokus. Egentid.

3. Är du kreativ på något annat sätt? Jag stickar.

4. Har du någon favoritprodukt/sak/teknik som du ofta använder? Färg, mist, thickers och stämplar av olika slag. Jag gillar färgglada papper i kombination med sobra eleganta.

5. Var hämtar du din inspiration? Nämn gärna någon speciell blogg eller person och bifoga länk.
Jag kikar mycket i bloggar, men mycket av min inspration kommer från saker i min omgivning. En tidningsannons, en kul kartong, något mina barn sagt etc.

6. När scrappar du som bäst? Under press...

Maries läckra skiss:

Maries tolkning:



Teamets tolkningar:

Lotta

Marja - scrappat med decemberkitet från LYH Kits

Jennie

Charlotte

Susanne

Anna

Linda


Nu vill vi hemskt gärna se era tolkningar senast måndag 16/1 kl 23:59. Länka sedan med vårt länkverktyg nedan. Hur du gör kan du läsa mer om HÄR. Om du inte har en blogg kan du maila till oss på veckansnyaskiss@gmail.com. Spana in Maries superfina RAK som du vinner om du blir Veckans Val:



Om du blir Veckans Val kan får du dessutom stoltsera med vår fina skrytbanner i din blogg:



Happy Scrapping/Marja


2 kommentarer:

Tussling sa...

Riktigt läcker skiss, ska bli kul att skapa efter den

Little Yellow House Kits sa...

Helt underbara tolkningar!