lördag 9 april 2022

månadens val - mars

- Tänk vad tiden bara "rusar" i väg!

Nu står vi snart inför påskens alla härliga dagar 💛 💛 💛 Många dagar som är lediga för de flesta.
För min del hoppas jag att det ska bli "go" mat, umgänge med familjen, leta påskägg & en hel del tid för skapande. Hoppas att ni också får en ljuvlig påskhelg.


Då var det dags för att utse månadens val för mars.


Vinsten denna gång kommer från:
En fantastisk butik som ligger HÄR
Har ni möjlighet att åka dit så gör det. Jag körde själv inom när vi skulle till Stockholm och det var väl värt. Här finns otroligt många läckra saker 😍 ....Skulle så gärna vilja bo närmre. Tur att internet handel finns numera. Men att gå fysiskt i en butik är dock bättre 😂

Vinsten består av;
1cardstock (4st 6*6), 1 st die cut-papper 12*12, 1 st .stämpelset och 3 st. dieset.


Och den lyckliga vinnaren av denna vinst....



.....Är en layout som alla vi i teamet "fångade" oss......



-----Kanske är det färgerna på papperna som stämmer överens med korten.
Ja, det är svårt att veta.....



Men, av alla härliga 19 bidrag som kom in denna månad.....



Taaaaadaaaaaa......


...........så..............


........säger vi alla i Teamet.......


......GRATTIS 🎉 till......



Maria!!!! Och hennes fina vinterlayout!!!!

Maria, mejla din adress till veckansnyaskiss@gmail.com så skickas din fina vinst hem till dig.

💛 💛 💛 Till sist vill jag än en gång önska er alla en fantastisk PÅSK 💛 💛 💛

2 kommentarer:

maria sa...

Men så roligt 👏👏 va glad jag blir. Tack!!!

Millan sa...

Grattis!