tisdag 15 mars 2022

#361

 Mitten av mars och nu har har vi längre ljusare dagar, härligt. Det är en märklig tid vi lever i, men nu verkar det iaf att bli pysselträffar igen, själv har jag en inbokad om ca 14 dagar, som jag längtar. Fler som saknat att träffa likasinnade?:) Nu håller vi tummarna att allt rullar på som det ska. Hoppas Ni finner glädje i skissen och kom ihåg: det är fri tolkning, bara vi kan se att du utgått från skissen på något vis. Ha en fin vecka!/ Annelie 
Annelies skiss

Annelies tolkning
Vår lille älskade glader. Ofta har jag en tanke när jag ritar skissen, men när jag ska verkställa den har jag glömt hur jag tänkte.:) Pappret är från Simple Stories "Going Places", stencilen med stjärnor är Dina Wakley`s och alfabetet är från Tim Holtz. Stjärnorna är "skräp" från när jag tryckte ut en mall till barnbarnet som de använder när han vill ha färgade stjärnor i håret.:) Så spännande att se vad Ni hittar på med skissen!


Teamets tolkningar

Ciza
Veckans tolkning blev ett kort med vänskap. Kaniner från Mama Elephant som är färglagda med Copics. Lite chalkade kanter runt mönsterpappret som jag bara delat upp och skurit bort lite extra på mittpappret.

Anette

❤ ❤ Här kommer min tolkning av Annelies läckra skiss! 👀
Jag har använt mig av Maja Designs papper; "Bohemian Harmony". Dekorationerna kommer från Simple Stories: "Simple vintage weathered garden" samt att jag har några trädekorationer.

Mina foto är från när mina föräldrar firade sin 60-åriga bröllopsdag på en restaurang i Höllviken. Elise målar innan maten kommer in och hon ville absolut inte ta av sig sin mössa på hela kvällen 😂 😂 😂
- Nu ska det bli häftigt att se hur ni tolkar Annelies skiss!

Annzo

Den här veckan blev det ett rosa bebiskort. Kanske kan passa till någon liten tjej. Skar ut alla mina delar med min Big Shot. Åh vad jag gillar den. Är nog en av mina favoritprylar till den här hobbyn. Vilken är din?



Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 21/3 kl 23:55.

Ni får jättegärna tagga oss både på Facebook och Instagram. Tagga med @veckansskiss och #veckansskiss

Observera att du själv måste ladda upp dem på InLinkz eller maila bilden till oss (veckansnyaskiss(a)gmail.com) om du vill vara med och tävla om månadens pris.
Alla (i tid) inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header. 

Inga kommentarer: