tisdag 29 december 2020

#JUL2

Det har blivit dags för årets sista skiss och den har jag Annzo fått äran att rita. Skönt att det här annorlunda året äntligen är slut, jag hoppas verkligen att nästa år blir mycket bättre. Passar på att önska alla våra skisstolkare ett riktigt GOTT NYTT ÅR!



Min tolkning
När jag ritade skissen hade jag tänkt att jag skulle göra en LO med ett stort kort men det blir inte alltid som man tänker. Eftersom det är nytt år om bara två dagar tyckte jag att det passade bättre att göra ett nyårskort. 

Teamets tolkningar

Annelie
 
 
Tja, det är väl detta vi kommer att förknippa med 2020. Nu kan det väl bara bli bättre, hoppas vi. Pappret är från Photo Plays  "living in quarantine life". Jag bad barnbarnets pappa ta foto på sig när han jobbar, tänker att det kan vara skoj för W att ha. Jag vill önska Er alla ett riktigt Gott Nytt År.

Ciza
Min sista tolkning för 2020 blev ett tackkort där jag delat av ett vitt 4CCpapper med två dies. Dessa två har jag låtit vara vita medan jag färgat sidorna med Oxides.
Klistrade fast den rosa sidan, limmade dit rankorna och tejpade sedan den grönblå delen.
Bokstäverna är också utstansade i vitt, som jag sedan färgat in i tre olika lila Oxides, torkat dem för att sedan dutta shimmer glitter på dem.
Förutom att detta kort ska ges bort så vi jag tacka er alla som följt oss i år. Utan er hade inte Veckans Skiss funnits. <3


Nu tar vi i gänget lite ledigt. 
Vi är tillbaka tisdag v.3, den 19:e januari.

Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 4/1 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Du kan också dela dina bilder på Instagram, tagga oss gärna med @veckansskiss och #veckansskiss så att vi ser dina bilder. Observera att du själv måste ladda upp dem på InLinkz eller maila bilden till oss om du vill vara med och tävla om priset. 

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header.

Inga kommentarer: