tisdag 8 september 2020

VS #296

 Hej och välkommen till en ny skiss. Vi har problem med att få det att se bra ut här i bloggen så just nu är vi bara glad att vi har något att visa upp. Här kommer Annzos skiss och under dagen hoppas vi att kunna visa upp hennes tolkning också.

Veckans skiss


Min tolkning
Så här blev min egen tolkning av skissen. Jag har använt ett gammalt foto som jag inte hittat några papper som matchade till. Stansade ut cirklar med min Big Shot som jag sedan färgade in med distresser i matchande färger till fotot. Stämplade och stänkte lite på min bakgrund. Hoppas att Ni gillar skissen. 

Teamets tolkningar

Ciza
När jag bläddrade bland min papper efter att ha valt ut ett foto jag ville scrappa hittade jag detta som passade perfekt till Ann-Sofies fina skiss.
Jag tyckte det var så synd att detaljer i pappret försvann bakom fotot, så jag skar ut dem och klistrade dem ovanpå fotot, som är min mamma när hon för första gången var på babyfotografering.
Lät pappret sköta det mesta åt mig till skissen. 
Blandade foambokstäver och handstil till rubriken. Jag tycker att hon var jättesöt på det fotot. :)

Annelie
Denna skiss är som gjord för mitt foto. Vi har kämpat för att få rätt blandning för att göra stora såpbubblor, äntligen lyckades vi.:) Bubblorna på lo:n var så roliga att göra, infärgade med distresser. Jag ville ha rubriken i samma färg, så jag färgade med distresser på ett cardstock och tryckte sedan ut bokstäverna.

Carina

Rolig skiss som jag gjorde en CAS tolkning av. Det blev en massa färgglada hjärtan på vit CS, som jag stänkt lite mist på först. Text utskuren med min cameo. Foto på sonen för ca 17 år sedan. Tuff kille i skinnväst och solbrillorna i handen :)


Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 14/9 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Du kan också dela dina bilder på Instagram, tagga oss gärna med @veckansskiss och #veckansskiss så att vi ser dina bilder. Observera att du själv måste ladda upp dem på InLinkz eller maila bilden till oss om du vill vara med och tävla om priset. 

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header.

Inga kommentarer: