tisdag 1 september 2020

#295

Hej alla där ute i etern! :)

Nu är vi tillbaka från vårt lilla sommaruppehåll. Peppade och förberedda med nya, härliga skisser till er. :)
Vi fortsätter som vanligt att komma med nya skisser på tisdagar. Ni tolkar och laddar upp via Inlinkz, som finns i högermarginalen. Sedan ett tag tillbaka kan man göra detta oavsett om man har en blogg eller ej.
Alternativet är att maila in sitt bidrag. Allt om detta står längst ner i varje skissinlägg.
Nu till min skiss.
Blomman och löven är bara ett exempel på dekorationer av något slag som man kan ha. Det är alltså helt valfritt vad man vill sätta där - ett cykelhjul, något juligt, djur, m m. Men någon form av dekorationer ska finns kring fotot eller motivet. Och rubriken ska helst inte sitta rakt. Hur ni sedan vill få till det är upp till er. :)

Min skiss


Min tolkning

Jag ville göra något somrigt men ändå tidsobestämt så det blev tre motiv som jag färglagt med Copics, två färdiga rutor från ett paperpad och en text. :)

Teamets tolkningar
Annelie
Tjohoooo, nu är vi tillbaka igen. Hoppas att Ni är lika glada och taggade som vi.:) Här var utmaningen en icke rak rubrik. Jag är inne i en period med infärgning av distresser och stenciler. Här har jag färgat in cirklar som jag sedan använt en stencil att göra mönster i. Lite hjärtan måste jag ha runt farmors lille kille, en del av dem är satta på distanskuddar. Vad jag längtar efter era tolkningar! 

Carina
Äntligen är vi igång. Jag har letat fram ett foto som jag tror är från 2010 (orkade inte leta reda på exakt datum) på Nina och pappan som åker tåg på High Chaparral. Jag har använt vit CS som jag har sprayat och stänkt mist på. Blomman och text har jag skurit ut med min Silhouette Cameo.

Annzo
Sommaren har susat förbi och allt börjar bli som vanligt igen. Vilket innebär en ny skiss varje tisdag. Jag har längtat efter att komma igång med mitt scrappande igen hoppas att Ni också har gjort det.
Blev en ganska enkel tolkning ifrån mig men den icke raka rubriken finns där. Fotot är ifrån förra året då man kunde gå på konserter. Åh vad jag längtar efter att kunna göra det igen. Mina papper kommer ifrån Kaisercraft och serien heter Sunkissed. 


Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 7/9 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Du kan också dela dina bilder på Instagram, tagga oss gärna med @veckansskiss och #veckansskiss så att vi ser dina bilder. Observera att du själv måste ladda upp dem på InLinkz eller maila bilden till oss om du vill vara med och tävla om priset. 

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header.

Inga kommentarer: