tisdag 26 november 2019

#264

Måste erkänna att jag, Annzo, tycker att det är lite mysigt med höst och rusk, då är det liksom okej att bara vara inne och pyssla. Visst är det toppen.

Hoppas att Ni gillar skissen som jag har ritat till den här veckan.

Min skiss



Min tolkning

Även om jag tycker att det är mysigt att sitta inne och pyssla på hösten så är sommaren min absoluta favoritårstid så jag letade fram ett riktigt somrigt foto och använde till den här tolkningen.
På bakgrunden har jag stämplat med färger som matchar mina papper. 

Teamets tolkningar

Annelie

Här har jag gått utanför min bekvämlighetszon, bara använt mönstrade papper. Jag gjorde det lätt för mig, använde mig av en kollektion. Papper och dekorationer kommer från Echo Parks, Summer Fun. Pappren var så passande med flamingos eftersom dotter och barnbarn flyter runt i poolen på en. Nu är det ganska exakt fem månader kvar innan poolen öppnas upp igen och de kan flyta vidare.:)

Jenny 

Den här skissen typen av skisser passar mig. Det är bara att ta fram en matchande serie papper och börja bygga lager-på-lager. Jag har ofta en matta i kontrastfärg bakom mönsterpappret, jag tycker det känns naket utan. Denna gången har jag vänt lite på skissen, och stoppat dit lite blommor, för att det passade mitt kort bättre. Papper från Mintay by Karola. 

Mahlin78
Vilken härlig skiss att tolka, helt i min smak! Jag har valt att jobba med ett foto som är taget på pricken för 1 år sedan en morgon när jag gick till jobbet. Allt material är spillbitar från Maja Design som jag letat fram, och det finns ännu mer mängder kvar.

Carina
Min tolkning den här veckan är lite "friare". Jag har ex inte med någon halvcirkel men har ett utskuret nät bakom istället. Upplägget följer dock skissen och jag hoppas att jag kan inspirera någon. Lycka till i ditt skapande!


Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 2/12 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Väljer du att dela din tolkning via ett Instagramkonto behöver det kontot vara öppet och om vi ska ha möjlighet att se ditt bidrag behöver du lägga till @veckansskiss

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header.

Inga kommentarer: