tisdag 23 maj 2017

#154

Välkommen till en ny tisdag och en ny skiss! Jag har försökt att rita en skiss som ska vara enkel och utmanande samtidigt, med de skeva formerna och den rena layouten. Jag hoppas inspirera många med min skiss, och ser fram emot alla era fina tolkningar! Lite längre ner i inlägget kan du se hur man gör för att delta med sin tolkning. Om man vill göra det enkelt för sig kan man bara maila den till oss. :)


Min tolkning
Jag inspirerades av de här somriga, blåvita pappren. De är så härligt enkla och för tanken till sommar, skärgård och loja dagar med vågskvalp och solsken. Den roliga stämpeln fick vara med den här veckan också... Jag gillar den! Jag fångade upp det skeva i skissen med texten som jag satte lite snett, och hjärtana har jag gjort om till utstansade moln. 

Teamets tolkningar

Maria

Det här var en ren skiss som lämnade öppet för fritt tolkande, det gillar jag! Jag valde att göra en enkel layout där bilden fick fokus. Bilden är på vår stora tjej som varit hos frissan och fått lockar i håret. 

Mahlin78

Precis som Maria har jag valt att göra en enkel tolkning av skissen. Fotot är taget en aprilmorgon och symboliserar min längtan att få hoppa i vattnet och dra igång simsäsongen.

Anna U
En alldeles underbar skiss att tolka som alltid! Jag inspirerades av hjärtana men satte fotot till höger istället. Lite fritt tolkande :) Ett foto på käre maken då vi var vid stranden Corona Del Mar i soliga Kalifornien. Ett par gratis skärfiler från Paper Issues och härliga papper och stickers från Bella blvd Make Your Mark kollektionen. Smoshade lite ljust blå colormist först på mitt vita bas Cardstock.
Ser framemot att se din tolkning nu!! :)

Carina
Min tolkning den här veckan blev ett kort. En mycket fri tolkning där jag har spegelvänt skissen.
Ett kort som passar till alla. Liten som stor, kille som tjej. Sådana kort är bra att ha på hög :)

Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 29/5 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Väljer du att dela din tolkning via ett Instagramkonto behöver det kontot vara öppet och om vi ska ha möjlighet att se ditt bidrag behöver du lägga till @veckansskiss

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header.

Inga kommentarer: