tisdag 9 maj 2017

#152

Tiden flyger iväg och det är redan tisdag igen!! Härligt :)
Idag är det jag, Anna U, som står för skissandet och jag hoppas många vill vara med oss och skapa.
Teamet har skapat superinspirerande tolkningar och nu är vi jättespända på att få se just din tolkning.
Ha en härlig dag och fortsatt fin vecka där ni är.

Nu kör vi!!



Min tolkning

Vår yngsta son fyllde precis här om dagarna fyra år, bara så där helt plötsligt! Hur gick det till?
Det fick bli en layout om det den här veckan. Papper från WebsterPages Make a Wish kollektion och Amy Tangerine's Better Together kolletion. Och som så ofta numera har min lilla skärmaskin fått jobba lite :) 

Teamets tolkningar

Maria
Det här var en rolig skiss och med cirklar som jag gillar =)) Jag hittade ett gammalt papper från Pink Paislee "Hey kid" med cirklar. Jag stansade ut färdiga cirklar från det och satte fast dom på en vit bas. Det blev lite lekfullt och passade dessa snapchat bilder perfekt.

Mahlin78
Anna har verkligen ritat en utmanade skiss som jag gått och funderat på ett tag. Men så har tiden lite runnit ifrån mig och igår "smet" jag från mitt egna examensarbete för att göra min layout. Fotona är i princip dagsfärska, tagna i söndags när jag och maken deltog i Wings For Life. Så fotona och färgerna i dessa fick styra vilka Distress Ink-dynor jag skulle jobba med. En rolig och utmanande skiss!

Carina

En jätterolig skiss som ställde till det lite för mig. Men med denna fina utskurna, vad det nu heter som jag har fått Anna, tycker jag att det till slut blev bra:) Älskar fotot på vår tjej på hennes andra jul då hon var drygt 1 år. Hon sa inte så mycket men var liksom överallt. Både högt och lågt kunde man hitta henne. Här såg hon så finurlig ut att jag inte kunde låta bli att fota:)

Anna K W

Min tolkning är lite mer utanför boxen än jag är van vid att göra. Men den här skissen satte verkligen griller i huvudet på mig, tills jag träffade Anna U på Fristadsträffen i helgen och fick bolla lite med henne. Jag har skalat bort en massa cirklar, men stämplat och embossat med cirklar runt mitt stämplade motiv. Och så fick jag låna Annas symaskin! Tack! 

Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 15/5 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Väljer du att dela din tolkning via ett Instagramkonto behöver det kontot vara öppet och om vi ska ha möjlighet att se ditt bidrag behöver du lägga till @veckansskiss

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Fanns det någon vinnare i maj?

Anna Uhras sa...

Hej Helena!! 😊 Det är på gång!! Dyker upp inom kort😊 Ha det gott!! Kram Anna 💚