lördag 27 september 2014

Välkommen Meléne

Då säger vi hej till Meléne, som vi redan i tisdags kunde se en tolkning av.
Välkommen till oss Meléne!
Nedan kan ni läsa mer om henne.

Meléne heter jag och jag är en snart 29-årig tjej boendes på Orust med man och 3 döttrar (9, 5 och 2 år gamla).
Jag har hållit på med scrapbooking sedan min äldsta dotter, snart 9 år, föddes men det är först på senare tid som jag har fått ett brinnande intresse.
Det blir framförallt layouter och kort men ibland får jag till något minialbum också. 
Jag älskar allt från romantiska, dova färger till färgsprakande, fräscha alster. Jag gillar klet/kladd, stämplar, dies, mönsterpapper, blommor och mycket mer och scrappar gärna genom att tolka skisser.

Förutom att vara gästDT här på Veckans Skiss så hittar ni mig som inspiratör hos Creativica eller i min egen blogg




Inga kommentarer: