torsdag 1 maj 2014

Maj månads sponsor

Sköna maj välkommen! Och välkommen till Sannas butik som är vår sponsor i maj!


Sanna har skapat fantastiska papper med tema,Stockholm,vår och ett papper med det superfina Pippi mönstret! Här kommer en presentation:



Jag heter Susanna och bor i Haninge utanför Stockholm, med min man och tre barn.
Scrappat har jag gjort sen 2006 då jag följde med några kompisar till en scrapbutik och blev helt fast. Jag gör mest layouter, men några enstaka kort har det också blivit ibland.
Jag har under åren gjort egna papper för att använda själv.  Några av dessa har jag även gett bort till pysslande vänner som tyckt att jag borde prova trycka upp några och sälja.
En dag hösten 2012 var min dotter och jag inne i stan och shoppade, fikade och gick på teater. Jag tog såklart massa kort på henne under dagen och ville sen göra en layout på vår dag tillsammans. Det var då jag kom på idén med Stockholmspapper.  Mig veterligt finns det inga papper med Stockholmsmotiv idag, vilket är synd då det är en riktigt vacker stad. Så jag gjorde några, som jag haft användning av själv.
Vårblommor är något som jag alltid älskat, våren är nog min absoluta favorit årstid.  Så även några sådana papper blev det av bara farten.
Nu har jag satt ihop ett vinstkit till Veckans skiss. Om ni inte har turen att vinna så finns papprena att köpa på www.sannasbutik.se.
Hoppas ni har lika kul när ni skapar med dem som jag haft!
Kika även in i bloggen: http://inspiration.sannasbutik.se/ 


Det här fina kitet sponsrar Sannas butik månadens val med i maj:
Allt ni behöver göra för att ha chansen att vinna dessa härliga papper är att vara med och tolka en eller flera av våra skisser under maj månad! Lycka till!!
 



Inga kommentarer: