tisdag 2 april 2013

V. 14 - En kortskiss!

Hoppas att ni alla haft en trevlig påsk med inte allt för mycket godis. Denna vecka bjuder vår alldeles egna inspiratör Marja på en skiss, hon har gjort en skiss med alla er kortmakare i tanke, men självklart går det bra att göra en LO också. 

Här har vi Marjas egna tolkning:


Vi var fler i teamet som blev sugna på att göra just ett kort efter denna skiss.

Jennie:

Lotta:

Tanja:

Jeany

Maya

Jenni

Länka era tolkningar via den blå knappen nedan. Det går bra att maila in ditt bidrag också veckansnyaskiss@gmail.com Vi vill se er tolkning senast 8/4 kl 23:59







2 kommentarer:

La Vikinga sa...

Jippi nu deltar jag också!

Jessica (Wilbes) sa...

Haha jag är ju bra korkad!!! jag gjorde mitt tävlingsbidrag redan i söndags förmiddag. Men min telefon dog och jag kunde inte ta bild så tänkte jag skulle göra det idag, men då jag tvättat och bråkat med barn så bara försvann det i från huvudet och kom på det nu 00.39 Haha jaja nångång ska väl vara den första som man missar. Lycka till allihopa!