måndag 3 december 2012

Månadens Sponsor - December

Den här månaden har vi en svensk tillverkare som sponsor, nämligen KDesigns:

KDesigns tillverkar både egna papper och stämplar, titta gärna in i butiken eller bloggen.
Företaget drivs och ägs av Katarina "Kattiz" Lundborg och så här berättar hon om sitt företag:

K-designs startade i mars-april 2012 och har nu släppt åtta papperskollektioner och nästan 100 stämplar...Idén till att börja göra egna papper fick jag av en vän då jag ibland"gnällde" lite över att jag tyckte det var svårt att hitta tuffare papper. Och så blev den första kollektionen "Simpley Grunge" till... Och självklart var det extra roligt att fler än jag gillade dem så jag började skissa fram ytterligare kollektioner...
Men då ville jag ju även ha lite roliga, svenska stämplar till dem... 
Jag hade en del på lager men fick även hjälp från några andra härliga scrappare med att hitta på roliga texter och då insåg jag att vi alla kan sitta på texter vi saknar som stämplar, så varför inte skapa dem tillsammans?
Så det är idén med K-designs. Och jag hoppas på många fler kollektioner med både papper och roliga 
stämplar..."

KDesigns sponsrar med ett kanonfint kit och hur det ser ut...ja, det får ni veta om en liten vecka.Vi är mycket för hemlisar nu i december ;-)

I december månad har vi inte Månadens Val utan något helt annat. Bidragen till Veckans Skiss # 49 ingår i Månadens Val för november! 



Inga kommentarer: