onsdag 7 mars 2012

Månadens Sponsor Mars

Den här månaden är det Mollys Scrapbooking som sponsrar:


Mollys Scrapbooking startade i augusti 2010 med det första kitet. Vi har sedan dess utvidgats och har numera två sorters kit och även en webshop.

Jag som äger Mollys Scrapbooking heter Lilo. Jag har scrappat i flera år och även designat åt ett flertal butiker. Efter att ha prenumererat på åtskilliga kit både från Sverige och USA bestämde jag mig för att starta eget tillsammans med min familj för att få fram exakt de kit som jag själv skulle vilja beställa.

De kreativa kiten från Mollys Srapbooking kommer aldrig bli tråkiga. Vi vill att inspirationen ska infinna sig så fort du får hem ditt kit. Därför letar vi tills vi hittar de rätta produkterna. Kiten är alltid sådana att jag, Lilo, vill ha dem själv! 

I vår webshop hoppas jag att ni finner sådant ni vill ha till er scrapbooking. Tipsa gärna om ni saknar något. Produkterna är alltid sådana som jag själv gillar att använda när jag scrappar. 
Namnet kanske ni undrar över? Jag älskar undulater och har två, Molly och Mango. Det var en självklarhet att ha med en fågel på något sätt i loggan och namnet. Många förknippar nog mig med busiga undulatlayouter.

Att ha er som kunder är glädje för oss. Vi vill gärna att ni hör av er med tips på saker ni vill se i kiten eller shoppen,  idéer och annat. Maila, vi blir bara glada! 
mollysscrapbooking@gmail.com

När du skapat av kitet eller sådant du shoppat hos oss får du gärna blogga om det och lämna en kommentar i vår blogg så vi kan titta! Det är alltid kul att se vad ni skapar! Eller så kan du maila bilder av dina alster. 

Välkomna till Mollys Scrapbooking!

Vi på VS kunde inte motstå det underbara februarikitet! Vi tycker att man skall visa kärlek hela tiden och inte bara i februari;-)  Kitet har massor av ljuvliga papper och dekorationer så nu gäller det för er att scrappa loss under varje vecka i mars så ni har chans att vinna!!!



HÄR kan inspireras av layouter från kitet.




Mollys scrapbooking

Inga kommentarer: