lördag 12 mars 2022

månadens val - januari/februari

Hoppas att ni alla har det fint i vårt avlånga land.
Det är mycket som händer i världen just nu och det skapar otroligt mycket oro. Vi har precis lämnat pandemin bakom oss, även om den fortfarande finns kvar, till ett förfärligt krig som nu skakar oss alla!

Det gäller att finna små guldkorn i vardagen även om det känns tungt. För min del är skapandet en stund då jag släpper alla mina tankar...
För någon vecka sedan träffade jag en kvinna (som har släktingar i Ukraina) som sa följande till mig när jag frågade henne om hon är orolig:
- Anette, vi har alla en viss energi och den väljer du själv hur du vill använda den. Antingen negativt som ger dig stress, oro och nedstämdhet eller positivt och att man gör det bästa av dagen. 
Jag tog verkligen till mig detta, så otroligt kloka ord.

Idag lägger jag en del av min positiva energi genom att meddela årets första val.
En layout i så fina färger med underbara foto som är otroligt söta....

.....Tadaaaaa.....



......Visst kan vem som helst "smälta" för denna layout.....



- Vi i teamet kände för verkligen för den!


Ett STORT GRATTIS till en som ofta skapar till Veckan skiss.....



....Lena Persson!!!!


Du har vunnit detta fantastiska pris från Anna-Lena som har butiken ROX stamps!
👇


Hennes webbshop innehåller över 6000 produkter och är öppen dygnet runt. Besök gärna hennes butik HÄR eller via anna-lena@roxmedia.se eller via telefon 076-324 33 21. Hennes fysiska butik har öppet onsdag-fredag 10.00-16.30. På lördagarna har hon endast bokade besök.
I denna butik finns det massvis med "ögongodis"!

Lena, mejla din adress till veckansnyaskiss@gmail.com så skickas din fina vinst hem till dig.

Till sist vill jag bara säga; - Ta hand om er ❤ ❤ ❤


Inga kommentarer: