söndag 18 augusti 2019

Presentation av ny inspiratör

"Det värsta som kan hända är att du får ett vänligt nej", så avslutades inlägget där det söktes en ny inspiratör till teamet. När jag efter mycket övervägande skickat iväg en ansökan var min tanke "det värsta som kan hända är att jag får ett ja". Nu är jag en i teamet och är fantastiskt glad och laddad för att sätta igång.

Mitt namn är Annelie, 55 år ung och bor utanför Lund i Skåne.

Fritiden består till mestadels av barnbarn, scrapbooking, trädgård, heminredning och däremellan maken. Vi är morföräldrar till en liten kille som syns allra mest på mina layouter. I januari blir vi farföräldrar till ännu ett underverk som kommer att synas i mitt skapande.

Jag har scrappat sedan 2006. Det är min makes förtjänst att jag hittat scrapbooking. Han såg en annons från en butik där de sålde "pennor" och ansåg att dit borde jag köra och titta. Det blev mycket mer än pennor, det blev en livsstil med skapande och många nya vänner.

Jag har provat mixed media, album, Project Life mm, men återvänder alltid till layouter och kort. Jag gillar att prova på nytt, det mesta kan man applicera på layouter.
Min scrapstil vill jag nog mest kalla clean and simple, men ska jobba på att blanda mönster och färger mer.
Jag har en blogg www.pysselglad.se, den är startad, raderad, startad……., men nu ska den hållas vid liv.

Jag ser väldigt mycket framemot att vara en del av Veckans skiss, inspirera och inspireras.
Hoppas vi ses här ofta!


Inga kommentarer: