tisdag 31 maj 2016

#111

Hej
Maj månads sista dag och dags för en ny skiss. Den här veckan är det en skiss av mig, Carina, som ni ska få tolka. För mig har det varit en utmaning och ett par gånger har jag tänkt att jag skulle vilja säga att det är någon annan som har ritat ;) Jag väntar med spänning på att få se alla era tolkningar.



Min tolkning:

Jag valde till slut att använda ett foto och fälten, som jag nog från början tänkte skulle vara olika papper, blev ritade och färgade med olika mister. Under fotot har jag silkespapper i ljusrosa, två små tårtservetter och ett småmönstrat papper. Några enamels och stickers fick bli mina dekorationer och rubrik.

Teamets tolkningar:

Christel

Lite klurig den här skissen, men det är ju det som utmanar! Jag delade av en cardstock med ett mönsterpapper från Theresa Collins, texterna är också utklippta från ett papper, ett hjärttårtpapper, några paljetter och sytrådssömmar.

Åsa

Efter lite scraptorka var det så kul att vara igång igen. När jag såg skissen visste jag direkt hur jag ville göra men det såg lite för tomt ut när jag var färdig (hör och häpna, det såg tomt ut även för en CAS fantast som jag). Därför la jag dit lite fjädrar också. 

Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar till inlägget där
din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast
måndag 6/6 kl 23:55.

Det går bra att länka till ett instagramkonto eller ett album på Facebook, men glöm inte att, om du
är “privat” kommer endast de som är vänner med dig att kunna se din bild. På FB räcker det att de
album du länkar till har inställningen "public", dock kommer bara “dina vänner” att kunna
kommentera.

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – Ni har väl inte missat att alla inskickade bidrag hittar nu under fliken "mailbidrag"?!

Mer information finns under fliken ”frågor och svar”

Inga kommentarer: