lördag 9 januari 2016

Designteam hos veckans skiss VT 2016

Hej trogna skisstolkare!

Vi jobbar en hel del bakom kulisserna här på veckans skiss och planerar för vårterminen.
2016 kommer bli ett superhärligt år med massa härligt pyssel, eller vad tror ni?

Vi tänkte att ni skulle få en liten uppdatering av oss här på veckans skiss.
Vilka vi är som som kommer att rita och tolka skisser åt er nu under första delen av 2016.

Det är också vi som uppdaterar bloggen, facebook, andra sociala medier, svarar på era kommentarer och mail. Allt detta gör vi på vår fritid så ha förståelse för att ibland kommer livet i mellan även för oss.

Så vilka är vi då?

Ciza är den som sköter det mesta här hos oss, hon sköter tex länkarna ute till höger i bloggen, uppdaterar skisschemat, gör grundinlägget för varje tisdagsinlägg, sköter facebook m.m.
Utöver det skissar hon fram 5 skisser här under vårterminen.
Utan henne skulle veckans skiss inte funka. Tack Ciza för att du är med oss även 2016!
Min önskan för 2016 är att alla får må bra och får ett härligt och kreativt år
Min pyssliga utmaning är att utmana mig själv och skapa utanför min trygghetszon :)

Karin sköter mailen, hon lägger sig också i det mesta gällande uppdateringar i bloggen (bort med det gamla in med det nya) I år har hon knåpat ihop 3 skisser till vårterminen, samt fått in 2 skisser från en vän varav den ena kommer att vara en del av sommarutmaningen.
Min önskan inför 2016 är hälsa och välmående till alla.
Min pyssliga utmaning är att hålla mitt pysselrum städat så jag hittar mina saker.

Åsa är den som brukar få rycka ut när bloggen bråkar med oss. Hon är också den som brukar hojta "nu är det väl dags att visa vinster" Hon är också den som kikar runt hos er som är med och tolkar och lämnar kommentarer till er. Inom kort har även hon lämnat in 4 skisser för oss att tolka här under vårterminen.
Min önskan för 2016 är: att jag och min familj får ett friskt och spännande år tillsammans.
Min pyssliga utmaning är: att våga känna och tro att mina alster och min stil duger.

Christel är också en av dem som kikar runt i era bloggar och lämnar kommentarer. Hon tycker att tekniken bråkar med henne, men jag tycker hon är stencool och klarar det mesta hon ger sig på.
4 härliga skisser har hon gjort för oss att tolka under vårterminen.
Min önskan för 2016 är: att få vara frisk och aktiv tillsammans med familj och vänner.
Min pyssliga utmaning är: att inte ha för stora krav på mig själv och att bara ha roligt.

Carina är vår nyaste medlem här på veckans skiss och med stöd av Åsa gör hon detta med bravur.
Hon har ritat 5 superfina skisser till oss nu under vårterminen. En av dem är med i sommarutmaningen.
Min önskan för 2016 är att jag, min familj och alla jag känner får ha hälsan i behåll.
Min pyssliga utmaning är att "fixa" detta spännande DT uppdrag och att äntligen få ordning och klart i mitt pysselrum.

Maria är den som alltid finns där mer hejjarop till oss andra på veckans skiss.
Tolkar troget och har ritat 4 skisser för oss andra att bita i nu under vårterminen.
Min önskan för 2016 är självklart att vi ska få vara friska men också att jag ska få livspusslet och tiden att gå ihop.
Min pyssliga utmaning är att komma ikapp. Jag scrapar i tidsordning och skulle vilja komma lite närmare idag. Är just nu inne på maj 2015....snart så.


Vi önskar så klart att 2016 ger oss många härliga pysselstunder och massor med inspiration. God fortsättning önskar teamet hos veckans skiss.

2 kommentarer:

Anna Uhras sa...

TACK!!! Alla ni underbara som fixar och donar för oss!!! Ni är så BRA!! Så glad och tacksam att det finns en så härlig och proffsig utmanings blogg på SVENSKA!! Heja NI!! KRAM Anna <3

Veckans Skiss sa...

Tack Anna för de värmande orden!