lördag 18 oktober 2014

Välkommen Maria!

Jag heter Maria Hellberg och är 39 år. Bor i en liten by som heter Alfta tillsammans med min man och våra tre flickor. 
Det var för 9 år sen när jag fick mitt första barn som jag föll för scrapbooking. Jag började med layouter och ett familjealbum. Provade på att göra kort också men ju fler barn det blev ju mindre tid fick jag. Nu koncentrerar jag mig på layouter. 
Min stil...blandad skulle jag nog vilja säga. Jag gillar vit cardstock och massor med glada färger. Men tycker om att utmana mig själv att prova andra stilar. 
Det blir ofta många bilder när jag fotar och då har fotofickor varit en räddning många gånger. Jag tycker om att inspireras från "PL" världen.
Är ni nyfiken och vill se lite mer av det jag gjort får ni gärna kika in på min blogg

/maria

Inga kommentarer: