tisdag 20 juli 2021

#S2-21

Halloj! 
Jag har precis börjat min semester och det känns helt underbart. Hoppas att det snart är Er tur också. Längtar efter sovmorgon, kanske något dopp i havet och lite tid vid pysselbordet och att solen skiner varje dag så klart. Nu har det blivit dags för sommarutmaning nr 2, hoppas Ni gillar skissen. 

Min skiss

Min tolkning
När jag ritade skissen hade jag tänkt att jag skulle använda den till en Lo men helt plötsligt blev det ett kort i stället och det funkade ju bra det med. Jag använde min Big Shot och några dies för att stansa ut alla mina delar. Dom fina lila pappren kommer ifrån Lemon Craft. Nu ska det bli jätte spännande att se vad Ni hittar på.

Teamets tolkningar

Annelie
Fotboll, fotboll och fotboll är det som gäller för vår W. Han kan inte gå utan att sparka på en boll.:) När han gjorde två mål, hur stolt blev inte denna mormor.:) Detta är dagen i april han och jag var och köpte hans första fotbollsskor, så klart skulle han ut och testa dem direkt, betyget blev MVG. Temat på lo:n går inte att ta miste på.:) Ännu en fri tolkning från mig av Annzos fina skiss. Det var några hexagoner att trycka ut.:) Ha en fantastisk sommar, så ses vi till hösten igen med nya skisser!

Carina
Jag hade en färdig bakgrund som har legat till sig länge (rester av en utskärning med min cameo) som jag tyckte passade bra till den här skissen. I övrig har jag följt skisssen förutom att jag flyttade upp titeln för jag tyckte det passade bättre på min layout. Foton från vackra Hylströmmen som jag och dottern besökte en härlig kväll i augusti förra året. 

Anette
Jag bjuder på en "strand" layout idag. Sommaren har ju verkligen kommit till Sverige - Vilken värme det bjuds på. Korten är tagna i början av juni och den första stranddagen med Elise. Hon var helt överväldigad 💛💛💛

Mina papper kommer från Kaisercrafts serier "Coastal Escape Collection" och Wandering Ivy Collection". Jag har följt Annzos härliga skiss men lagt till lite mer.... 😀
- Nu är jag spänd på att se vad ni skapar efter denna läckra skiss.


Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 2/8 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Du kan också dela dina bilder på Instagram, tagga oss gärna med @veckansskiss och #veckansskiss så att vi ser dina bilder. Observera att du själv måste ladda upp dem på InLinkz eller maila bilden till oss om du vill vara med och tävla om priset. 

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header. 

Inga kommentarer: