tisdag 1 juni 2021

#330

Oj vad tiden går fort. Tänk idag är det redan 1 juni snart är det skolavslutning och midsommar. Önskar att man kunde stoppa tiden. Hoppas att Ni har lite tid att sitta inne vid pysselbordet och tolka min skiss. Det kan ju hända att det blir någon dag med lite sämre väder och då är det ju mysigt att sitta inne och skapa. Jag är så nyfiken på att se vad Ni hittar på. 

Min skiss

Min tolkning
Jag fortsätter med att scrappa sönernas födelsedagar det är så roligt att leta fram gamla bilder. Till den här Lo´n har jag använt papper ifrån Echo Park och serien heter Magical Birthday. Passande eller hur?

Teamets tolkning

Anette

På denna läckra skiss från Annzo har jag använt gamla papper som är från Basic grey. Det borde jag göra oftare eftersom min hög med papper bara växer och växer....Fniss.

På min LO har Elise precis börjat gå och hon är så fantastisk koncentrerad . Helt plötsligt blev hon en stor tjej 👧som nu helt plötsligt tar sig fram. Kortet är från februari och nu går hon inte längre - utan springer 😅 - Var tog tiden vägen 💞

Annelie
Ojoj, som jag kämpade med denna skissen.:) Det har varit vit ram och sedan svart ram runt bilderna, båda är bortklippta.:) Min sista tanken var "nu får den vara så".:) Pappren är från Pink Paislee "Indigo Ivy". Kanten på höger sida, är den man brukar skära bort, men här lät jag den vara kvar för lite mer effekt. Här kämpar vår yngsta älskling med att äta gröt, liten, men så duktig. "Lite" kladd torkar farmor gärna upp!

Carina
En rolig skiss och först tänkte jag göra ett kort. Men nä, jag ville göra något av fotot på den jättefina frukostmackan jag fick på självaste morsdag i söndags, kärlek på ett litet fat:)
Jag tog fram symaskinen och sydde sicksacksöm i hörnen på fotot och papperna. Papper och stickers från Simple Stories "Kate & Ash" som passade lika bra här som till tjejiga layaouter. 


Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 7/6 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Du kan också dela dina bilder på Instagram, tagga oss gärna med @veckansskiss och #veckansskiss så att vi ser dina bilder. Observera att du själv måste ladda upp dem på InLinkz eller maila bilden till oss om du vill vara med och tävla om priset. 

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header. 

Inga kommentarer: