tisdag 13 oktober 2020

#301

Veckorna rusar fram! Nu är det redan dags för min andra skiss denna höst. Det blir mörkar och mörkare ute men det innbär också tid för innomhusmys både med familjen och vid pysselbordet. Hoppas ni blir inspirerad av min skiss och vad teamet har gjort med den. //Carina

Min skiss


Min tolkning
Min tolkning blev ett grattiskort. 
Mönstrad bakgrund med två vita ruffiga remsor. Lite sytråd i rosa och grönt under mitt motiv som jag har stansat ut med en die.
Fingal är så söt och passar till både stora och små jubilarer, tycker ni inte?

Teamets tolkningar

Annelie
Det grå "smutset" är några stänk av färg, jag tyckte det behövdes lite mer liv, men på foto gör det sig inte.:) Gubbarna i cirklarna är en stämpel som jag har fått gjort på mitt barnbarns ritade gubbe. Han vägrade att rita människor, så när han äntligen gjorde det, fick det bli en stämpel av den.   

Ciza
Åh vad jag njöt av att göra detta kort! :) En perfekt skiss från Carina som passade så perfekt till detta papper från Prima Marketing som heter Spring House Farm. Den guldiga ramen är från ett paperpad som heter Autumn Maple från Craft Perfect. Det som jag skar av fick bilda linjerna på kortet. Jag klippte ut samma krans med ett bi på en överbliven bit mönsterpapper som monterats med 3D-kuddar. Till sist en glittrig rubrik "Bee Happy". En kompis som har en bifarm fick detta efter att ha levererat honung till mig ett antal gånger. Alltid så snäll och omtänksam.

Annzo
Den här veckan har jag gjort min bakgrund med hjälp av en plastpåse och distresser. Carina beskrev förra veckan lite mer noggrant hur man gör. Mina fina papper som passar perfekt till sommarbilder kommer ifrån Echo Park och serien heter Dive Into Summer. 


Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 19/10 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Du kan också dela dina bilder på Instagram, tagga oss gärna med @veckansskiss och #veckansskiss så att vi ser dina bilder. Observera att du själv måste ladda upp dem på InLinkz eller maila bilden till oss om du vill vara med och tävla om priset. 

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header.

Inga kommentarer: