tisdag 2 januari 2018

Ny Inspiratör

Hejsan!  Ann-Sofie heter jag, kallar mej Annzo i scrapvärlden.

Jag har varit en trogen tolkare av Veckans Skiss i många år men
nu har jag fått den stora äran att vara med i det här härliga inspirationsteamet.
Det ska bli jättespännanade och roligt.

Om jag ska vara riktigt ärlig har jag aldrig någonsin ritat en skiss själv så
det kommer att bli en stor utmaning. Men självklart kul. Hoppas att Ni
kommer gilla mina skisser.

Tolka skisser är jag däremot väldigt van med, gör praktiskt taget aldrig en
LO utan att ha en skiss att utgå ifrån. En kompis sa en gång till mej "hur
vore det om du kunde tänka lite själv" men på den frågan svarar jag NEJ
jag kan inte scrappa utan en skiss. Jag älskar skisser.


Önskar Er alla ett riktigt GOTT NYTT SCRAPÅR!

//Annzo

Inga kommentarer: