tisdag 26 december 2017

#jul

Hoppas att ni alla har en skön julledighet. Jag hoppas också att ni hittar lite tid för scrap eller annat pyssel = hälsa för själen! Det föll sig så att det är min, Carinas, skiss som är årets julskiss. Om den faller er i smaken, är det jättekul om du skickar in din tolkning. Mina teamkompis har i alla fall gjort jättemysiga och varierande tolkningar.



Min tolkning

Jag bjuder på en tolkning så rakt av som man nog bara kan. Strecken på mitt CS har jag ritat. Tanken var att jag skulle använda symaskinen men av någon anledning... gick det inte att fylla på undertråden. Fotot är på Nina när hon var tärna för första gången och jag tycker att det passade bra så här i jultider.

Teamets tolkningar

Mahlin78

God fortsättning till er alla! Idag visar jag ett grattiskort som lämnades över till min mamma för några dagar sedan när vi firade hennes 70-årsdag. Varje år är målet att julen inte ska finnas på något vis i korten, och i år tycker jag att jag har lyckats riktigt bra!

Anna U
Det blev en höstlayout så här ett par dagar efter jul :) Älskar höstens sprakande nästan magiska färger.
Papper och dekos från mitt November kit från Citrus Twist Kits. Och med den här layouten tackar jag för mig här på Veckans Skiss!! Känns vemodigt <3 Men vi ses säkert någonstans i cyberrymden! Tack så mycket alla för den här tiden! Kram!! <3

Ciza

Ett julkort blev det såklart till denna skissutmaning. En embossad bård med ett Slip and Slide-kort på kortet. Jag ville ha det i icketraditionella färger. :)

Maria
Det var en toppen skiss som Carina ritat och den gav mig flera idéer, kul när man kan använda en skiss till flera layouter =)Det här blev en rätt så enkel Lo med en bild på vår Stina. 


Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 1/1 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Väljer du att dela din tolkning via ett Instagramkonto behöver det kontot vara öppet och om vi ska ha möjlighet att se ditt bidrag behöver du lägga till @veckansskiss

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header.

Inga kommentarer: