tisdag 20 juni 2017

#158

Hej alla härliga scrapvänner därute!

Hoppas ni har tid och lust att fortsätta skapa med oss trots sommarlov och stundande semestrar.
Idag är det jag, Anna U, som står för skissen. Teamet har som alltid skapat en massa härligt att inspireras utav och nu är vi så nyfiken på hur du tolkar skissen.
Nu kör vi :)




Min tolkning

Jag har tolkat skissen rakt av i princip. Har använt gamla godingar , chipboard stickers från Maggie Holmes Open Book och nya papper från Maggie Holmes Chasing Dreams kollektionen.

Teamets tolkningar

Mahlin78

Vilken härlig skiss! Jag gick loss med fler vimplar än vad skissen visade och har även valt en annan placering av titeln. I övrigt har jag följt skissen ganska väl. Årets första liljekonvaljer som blev förevigade under en av vårens alla cykelrundor.

Carina

Underbar skiss som jag har gjort en färgglad tolkning av. Ganska rakt av även om jag inte har vimplar som på skissen. Men jag har kompenserat det med att flirta med grönt med skissmakaren :) Det är så härligt att en skiss kan tolkas på så många olika sätt. Väntar med spänning på vad just du kommer att hitta på!

Maria
Håller med de andra i teamet om att detta var en härlig skiss. Vimplar är ju alltid skoj =)
Jag har scrapat en bild från barnens badpremiär förra året. Har tolkat skissen rätt troget tycker jag. Vimplarna har jag klippt ut ur ett mönsterpapper. Pilligt men roligt. 

Anna K W



Jag har gjort ett somrigt kort i glada, ljusa färger. Vimplarna i skissen har fått en central placering på mitt kort och jag har strösslat med fina mönsterpapper, tårtpapper och små matta pluppar.
Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 26/6 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Väljer du att dela din tolkning via ett Instagramkonto behöver det kontot vara öppet och om vi ska ha möjlighet att se ditt bidrag behöver du lägga till @veckansskiss

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header.



Inga kommentarer: