söndag 3 juli 2016

Ny inspiratör nummer 1

Först ut kommer här en presentation av inspiratör Anna Uhras.
Vi låter henne skriva några rader kring sig själv.

Jag heter Anna Uhras, är snart 42år och är en scrappande hustru, fembarns mamma och frisör.
Det är Så roligt, inspirerande och spännande att jag fått chansen att vara med här hos härliga Veckans Skiss och inspirera.

Scrapbooking är min lilla oas av egentid även om det kanske blir bara små stunder i taget så hämtar jag andan från livets framfart där.
Dessutom har jag lärt känna så många härliga människor genom den här underbara hobbyn.

Jag bor med min familj, make och fem barn i åldrarna 21,19,17, 5 och 3, i ett litet samhälle i södra Norrland/Hälsingland som heter Edsbyn.

Första gången jag kom i kontakt med scrapbooking var omkring 2007 men det var under 2012 som jag började mer på allvar och med layouter. Sen har intresset bara eskalerat och frågar du min familj är jag helt klart beroende.

Min stil är ofta ganska färgglad och med små detaljer men ändå ganska "clean".
Något som ofta eller alltid slinker med (just nu) är sytrådstrassel, symaskins söm och colormist.

Jag hittar inspiration hos andra scrapvänner här ute i cyber rymden i alla härliga bloggar och även Pinterest bjuder på en massa godsaker.
Skisser är en jättebra utgångspunkt och igångsättare för mig i mitt skapande.
Nya papper och dekorationer är också en katalysator och får igång scrapsuget extra mycket, haha 

Det ska bli roligt att få träffa er alla här genom våra olika tolkningar av Veckan Skiss!
Min privata blogg hittar ni här: www.urascrap.blogspot.se

Vi ses! Kram Anna




Inga kommentarer: