lördag 1 november 2014

November månads sponsor

Äntligen november! Frost och kyla och en anledning att tända massor av ljus och sitta inne och scrappa! Denna månad har vi glädjen att få presentera Idémakeriet som sponsor hos oss här på Veckans skiss.



Här kommer lite info från Gerda själv:

Hej, jag som driver Idémakeriet heter Gerda van Leeuwen,en utbildad florist från Holland som flyttade 1999 till Sverige.
Efter några års jobbande hos olika blomsteraffären kom jag på att jag ville sprida mina vingar och letade efter något annat.
Vid sida om mitt jobb som florist hade jag redan börjat att ge kreativa kurser och från det ena kom det andra och startade jag eget.

 Jag öppnade en butik i Sjöbo och det var fram tills början av 2009 mitt skötebarn.
Under sommaren av 2009 la jag ner butiken,  jag hade fått en present i magen som behövde prioritering nummer 1.
Jag ville inte helt och hållet lägga ner butiken så jag öppnade en webbutik.
Ja och webbutiken driver jag fortfarande och börjar växa allt mer.
I webbutiken säljer jag inredningsdetaljer och pysselmaterial. Det är nog mest pysselmaterial för jag är en obotligt pysselfantast som gärna vill inspirera andra till att pyssla.

Jag skapar mycket själv och tillverkar kort, smycken, inredningsdetaljer och det lilla extra som man kan pyssla med. Dessa unika och handgjorda saker säljer jag även i webbutiken.

Mina saker som jag köper in och som jag tillverkar andas vintage, rustik och är kryddade med en gnutta romantik.

Jag är alltid på jakt efter det lilla extra som ingen annan har och kan nog säga att jag säljer en hel del unika saker.

Ni är välkommen att bli inspirerade på min Instagram sida (www.instagram.com/idemakeriet) där jag visar mitt hem, min kärlek till fotografering och den del pyssel förstås.

Webbutikens adress är www.idemakeriet.se  Jag skickar allt fraktfritt!!
 
Gerda Sponsrar vinnaren med ett riktigt fint vinstkit:

 
 
För att ha chans att vinna det är allt ni behöver göra att vara med och tolka en eller flera skisser under november månad,vi lottar sedan ut en vinnare bland er som varit med och tolkat.Lycka till!!
 

Inga kommentarer: