söndag 1 december 2013

December månads sponsor

Glad första advent! December är här och med den en presentation av vår sponsor denna månad, Pysseldags. Pysseldags drivs och ägs av Patricia Hagholm.Här kommer en närmre presentation om företaget av Patricia själv:



Pysseldags ägs och drivs av Ciza Patricia Hagholm.
Pysseldags var egentligen min pysselblogg, som jag startade i augusti 2007, men som i november 2010 blev mitt företag. Företaget är beläget hemma hos mig, min man och mina tre katter ute på landet mellan Mantorp och Skänninge, ca 5 min från E4 och 20 minuters bilväg söderut  från Linköping. Vi har bra parkeringsmöjligheter och många refererar omgivningen inomhus som ”inspirerande och mysig” samt ”paradiset”. 
Jag startade företaget för att jag tyckte det fanns för få svenska textstämplar.
Jag frågade och bad mina nära, kära och kunder att komma med förslag på texter som de skulle vilja ha till alla möjliga tillfällen och de förslag som blev gummistämplar fick sen tipsarna ett gratis exemplar av. Detta samarbete gäller fortfarande då det är ni kunder som är viktiga och vet vad ni vill ha. J Vi vill även att ni kunder visar vad ni skapat med våra stämplar och uppmanar er att skriva ett inlägg på vår facebooksida, för er som har Facebook. För alla gillar att se vad andra har gjort.
Dessutom håller vi på att göra en blogg där vi tänkt samla er kunders alster där ni använt våra stämplar. Vi hoppas ni vill visa upp era saker där.
Förutom att vi har flera hundra stämplar i alla möjliga stilar har vi kontinuerliga pysselträffar, som naturligtvis är gratis. Var och en bestämmer vad de tar med och vill pyssla med.  Det går även jättebra att bara komma och prata. J
Man bokar sig på http://www.pysseldags.se/calendar.php så att vi vet hur många platser som behövs.
Kurser är en annan del av Pysseldags. Vi erbjuder kurser till alla, från nybörjare till avancerade pysslare. Exempel på kurser är färgläggning, scrapbooking, kortvikningar, mixed media, m m. Kunder är alltid välkomna att komma med förslag vad de vill lära sig.
Våra kurser är alltid noga planerade och pedagogiskt upplagda.
Vi har en shop där man kan hitta både gummi- och digitala stämplar. Det är fler och fler som efterfrågar digitala så naturligtvis vill vi vara med där det händer. I vår blogg hittar man även lathundar som berättar hur man använder digitala stämplar både på PC och Mac.
Och vi försöker att nästan varje månad, eller när det finns något att fira, att lägga upp freebies, d v s gratis digitala stämplar som vem som helst får ladda ner och använda på sina alster.
Vi finns även på Pinterest där man hittar samtliga av våra alster./


Som ni ser så är Pysseldags ett mångsidigt företag,kika runt på deras hemsida och blogg för mer inspiration. Detta fina kit med stämplar har ni chans att vinna denna månad:
Allt ni behöver göra är att vara med och tolka en eller flera skisser under december månad så har ni chansen att vinna detta kit.

Inga kommentarer: