fredag 1 november 2013

November månads sponsor

Tänk att det redan är den 1:e november! Det betyder att vi presenterar denna månads sponsor vilket är Sirana Scrap,en liten fysisk butik med säte i Motala som även har kurser.Så här skriver Åsa om sitt företag:



Sirana Scrap startade i april förra året, av mig, Åsa Ekholm, med huvudfokus på kursverksamhet. Som ett komplement till kurserna skaffade jag även en liten butik. Sirana finns i Motala, alldeles i närheten av Borenshults slussar och finns än så länge endast i fysisk form.
Då jag är en ”gott-och-blandat-människa” själv så försöker jag så långt det går att sälja allting styckvis, eller i mindre förpackningar. Jag tror på att det blir mer ekonomiskt i längden då man inte köper på sig en massa onödigt. Sirana är än så länge liten men växer sakta men säkert och utvecklas hela tiden. ”Liten men naggande god”, säger man ju och det stämmer väldigt bra in på Sirana.
Välkommen till Sirana Scrap!
www.sirana.se

Så är ni sugna på att gå en kurs hos Åsa så kika in hos henne,kanske ni har vägarna förbi Motala eller bor i närheten eller vill hitta på något med gänget?Varför inte gå en kurs tillsammans.
Ni som är med och tolkar någon eller flera av veckans skiss under november månad har chansen att vinna detta härliga kit från Sirana Scrap:



Inga kommentarer: