tisdag 20 november 2012

Skiss # 47

Det är dags för en ny skiss. Maya i teamet har skapat en kul skiss med coola chevronpilar.  
Hoppas att det ska inspirera!


Så här blev Mayas egna tolkning:




Vi var många i teamet som inspirerades av denna skiss, såhär såg det ut när resten av gänget skapade:

Ann-Louise

Jeanatte
"Eftersom jag älskar chevronpilar så var det bara ett MÅSTE att ha dem med. Jag gjorde egna chevronpilar med hjälp av svart cardstock, en stencil med chevronpilsmönster, ofärgat embossingpulver och värmepistol"



Lotta


Tanja



Ulrika



Charlotte
"Her har jeg slået mig løs med Gesso, akrylmaling og glimmermist. Pilene har jeg lavet med en gammel die til min Quick Cut (photo corner die)."




Jenni




Jennie
"Chevron-mask och en stämpel står på önskelistan, tills dess får jag nöja mig med att gör-det-själv-lösningar. Jag valde att hoppa över både titel och text på denna skiss. Jag tycker att det syns tydligt att jag inspirerats av skisen ändå"


Vinnare denna vecka får denna RAK hem på lådan:

Maila ditt bidrag till veckansnyaskiss@gmail.com eller länka till din blogg eller bildgalleri med hjälp av länken nedan.








Inga kommentarer: