tisdag 23 oktober 2012

Veckans Skiss # 43

Ni har träffat henne förut men nu får ni träffa henne igen, vår nya inspiratör:


TANJA 
http://personligpragel.blogspot.com

Vem är du? En knepig och smårolig, nyss fyllda, 40-åring. Har ett gott hjärta. Konstnärssjäl. Vill ha ordning omkring mig, men lever oftast i ett kreativt kaos.

Vad betyder scrappandet för dig? Mycket! Det är vanebildande och jag får abstinens om jag inte får utöva denna hobby :)

Är du kreativ på något annat sätt? Ser möjligheter till att pyssla och pimpa allt i min närhet :). Är rätt bra på att baka och laga mat, safta och sylta. Kan sticka. Men vill inte... Önksar däremot att jag var bättre på att virka. Syr till husbehov, alltså gardiner o dyl.

Har du någon favoritprodukt/sak/teknik som du ofta använder? Det skiftar hela tiden. Är ingen teknikfanstast men gillar att testa på nyheter. Gillar att använda "skräp" i ordets rätta bemärkelse. Jag önskar att jag var lite ruffare i min stil. Arbetar på det. Älskar bollfransar. Gärna i 70-tals färger!

Tanjas finurliga skiss

Tanjas egen tolkning


Charlotte

Jeanette

Jenni

Maya

Och gissa vad...nu vill vi se din tolkning!! Om du hänger på oss denna veckan kan den här superhysteriskt läckra RAKen bli din:

Det fattar ju vem som helst att man inte kan banga på det...ELLER HUR???
Maila till veckansnyaskiss@gmail.com eller länka med länkverktyget nedan:







Inga kommentarer: