tisdag 9 oktober 2012

Veckans Skiss # 41

Ännu en presentation av en ny inspiratör!! Visst vill ni veta mer om Maya?

Namn/Nick: May Linda / Maya 
Blogg/Hemsida: www.mya-scrap.blogspot.com 

1. Vem är du? 
Jeg er 34 år, bor i Oslo med min mann og to jenter på 6 og 9 år. 

2. Vad betyder scrappandet för dig? 
Jeg er avhengig av å leke med papir og farger. Jobben min er overhodet ikke kreativ, så etter en dag med mye tall er det stor avveksling å få sitte med papir, pynt, farger etc. I tillegg er jeg veldig glad i å ta bilder og dokumentere ferier og hendelser. Så fort en ferie er bestillt, så har jeg begynt å planlegge albumet allerede... 

3. Är du kreativ på något annat sätt? 
Det er ikke mye annet jeg får tid til enn scrapping. Jeg har alltid hatt en hobby, og jeg har alltid lyst til å prøve nye ting. Har veldig lyst til å lære å sy... 

4. Har du någon favoritprodukt/sak/teknik som du ofta använder? 
Hmmm....jeg bruker det jeg har av ting og tang. Men jeg har blitt veldig glad i mask, mist og gesso siste halvåret. 

5. Var hämtar du din inspiration?  

Jeg blir ofte inspirert av bildene jeg har tatt. Men ellers så kan jeg bli inspirert av alt mulig fra en plakat, interiør.... Ofte er det små detaljer jeg ser rundt omkring hos andre bloggere. 

6. När scrappar du som bäst? 
Jeg kan scrappe når som helst på døgnet når jeg først er inspirert. Jeg har til og med rukket å scrappe før jeg dro på jobb halv 7 om morningen... Jeg prøver å skvise inn litt scrapping så ofte jeg kan. Jeg er så heldig at jeg har mitt eget lille hus ute i hagen, så jeg kan la prosjektene ligge halvferdig på pulten og komme tilbake senere. 

Mayas grymma skiss:

Mayas egen tolkning

Jenni

Ann-Louise

Charlotte

Lotta

Ulrika

Vi vill väldans gärna se DITT BIDRAG senast den 15/10 kl 23:59. Ladda upp till ditt inlägg nedan eller maila till oss på veckansnyaskiss@gmail.com

Veckans Val får en supersnygg banner och även Mayas stämningsfulla RAK för ja, det går mot jul...eller hur?





2 kommentarer:

Björken sa...

Wow, vilken härlig skiss. Blev scappsugenbbaraxjag såg den.

Björken sa...

Blev scrappsugen bara jag såg den. Skulle det ju vara. T9......